شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان دشتستان در گفت و گوی اختصاصی با «فکرشهر» خبر داد:
کد خبر: ۱۲۸۷۴۵
يکشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۰

فکرشهر - محمد محمدزاده فرد: رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان دشتستان می گوید طبق قانون بودجه امسال و با توجه به اطلاعیه اداره کل، منازل مسکونی که پیش از سال 1394 در این شهرستان و در زمین های دولتی و تصرفی، احداث شده و همچنان مورد بهره برداری است، در صورت داشتن شرایط، سند مالکیت شخصی و رسمی دریافت می کنند.

«زهرا هوایی» در گفت و گو با «فکرشهر»، با تاکید بر این که اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر اطلاعیه ای در این باره صادر کرده، توضیح داد: اطلاعیه مورد نظر در راستای اجرای بند «ک» تبصره «11» ماده واحده قانون بودجه سال 1401 کل کشور و آیین نامه اجرای آن است که بر اساس آن، اراضی دولتی در تصرف متصرفین که قبل از تاریخ اول فروردین ماه 1394 در آن با مصالح بادوام ساختمان احداث و بهره برداری شده و همچنان در حال بهره برداری است، در صورت واجد شرایط بودن و عدم استفاده از امکانات دولتی و داشتن حداقل نصاب تفکیکی و مطابقت با طرح های مصوب شهری، به مالکین این ساختمان ها واگذار می شود.

وی ادامه داد: متقاضیان می توانند برای درخواست واگذاری و طی تشریفات قانونی به اداره راه و شهرسازی شهرستان دشتستان و یا ادارات راه و شهرسازی شهرستان ها و اداره کل به واحد واگذاری اراضی تصرفی مراجعه نمایند.

«هوایی»، درباره مدارک لازم برای تشکیل پرونده نیز گفت: مدارک شناسایی متقاضی و همسرش شامل تمام صفحات شناسنامه و کارت ملی که باید فتوکپی برابر با اصل باشد؛ مبایعه نامه کلیه سوابق خرید و فروش ملک که آن هم باید فتوکپی برابر با اصل باشد و نقشه ملک تحت سامانه شمیم ممهور به مهر و امضای شرکت، مدارک لازم برای تشکیل پرونده است.

وی اضافه کرد: متقاضیان با در دست داشتن مدارک می توانند روزهای شنبه تا دوشنبه به اداره راه و شهرسازی شهرستان دشتستان و سایر ادارات در شهرستان ها و اداره کل در بوشهر، مراجعه کنند.
 

نظرات بینندگان
شهروند
|
-
|
يکشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۰۶:۴۰
خیلی خوب خانم مهندس

ولی ایکاش سال ساخت بعد ۹۴هم قبول میشد
محسن
|
-
|
چهارشنبه ۰۷ دی ۱۴۰۱ - ۰۲:۱۱
دروووووووووووووووووووووود
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر