شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۱۶۹۳
يکشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۰۲:۱۱

فکرشهر- محمدمحمدزاده فرد: فرماندار دشتستان گفت: انقلاب اسلامی در سال ۵۷ باعث یک تحول عظیم در ایران، منطقه و جهان شد و باید شوری که در این ایام صورت می‌گیرد همراه با شعور و درک باشد چون الان در تهاجم دشمن هستیم و دشمن بخش های مختلف زندگی ما را هدف قرار داده تا هویت زدایی، فرهنگ زدایی، خانواده زدایی و… انجام دهد.

به گزارش فکرشهر، احمد بنافی در دویست و بیست ‌و دومین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان دشتستان اظهار داشت: باید در مدارس کارهای ویژه ای در تقابل با دشمن انجام شود که در بازخوانی تحول بزرگ انقلاب اسلامی سال ۵۷ باشد تا دانش اموزان بدانند و شور وشعور با هم همراه شود.

وی با اشاره به مدارس تخریبی موجود و فعال در شهرستان دشتستان، افزود: ساماندهی و بازسازی مدارس تخریبی براساس اولویت آموزش و پرورش از جمله کارهایی است که باید صورت گیرد و خود آموزش و پرورش این موارد را بررسی کند و پس از شناسایی مدارس تخریبی، اعتبارات لازم را به مدارس با اولویت بالاتر در بخش های مختلف شهرستان اختصاص دهد و در تعامل با اداره نوسانی مدارس و اخذ کدهای لازم این کارها را انجام دهد.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان دشتستان بیان کرد: اعتبارات آموزش و پرورش در سال جاری را خوب تخصیص دادیم و ان شااله ادامه خواهد داشت در همین راستا استخر دانش آموزشی که سال ها رها شده بود پیمانکار آن انتخاب شده و امیدواریم در سال ۱۴۰۲ به بهره برداری برسد.

بنافی ادامه داد: در ایام کنکور پلیس سعی کند نیروهای خود از جمله راهور و انتظامی را به مراکز امتحان اعزام کند و همچنین اداره برق باید دقت داشته باشد که برق مناطق تحت امتحان نباید به هیچ وجه قطع شود؛ بهداشت و درمان و شهرداری نیز جهت فراهم آوردن آمبولانس و آتش نشانی آمادگی لازم برای اقدامات را داشته باشند.

فرماندار دشتستان تصریح کرد: برای تعیین تکلیف املاک آموزش و پرورش کارگروهی با حضور ادارات مربوطه انجام شود تا در حضور همه و ذیل معاونت عمرانی فرمانداری این جلسه پیش رفته و تکلیف زمین های مورد بحث مشخص شده و تمام شود.

بنافی با بیان اینکه در ایام دهه فجر باید اقدامات لازم در خوانش و بازخوانی این ایام با در نظر گرفتن جهاد تبیین به طور دقیق انجام شود، گفت: آموزش وپرورش باید برنامه جامعی برای این ایام داشته باشد و همه کمک کنند تا این امر صورت گیرد و در جلسه بعد گزارش آن نشان داده شود.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان دشتستان افزود: در راستای ایام دهه فجر و جهاد تبیین همه ادارات ‌و دستگاه ها همکاری های لازم را داشته باشند. 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر