شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۲۰۲۷
پنجشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۱ - ۰۶:۲۳

فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: از امشب سرعت وزش بادهای شمال غربی روی خلیج فارس کاهش می‌یابد و دریا طی پنج روز آینده وضعیتی آرام خواهد داشت.

به گزارش فکرشهر، پیام مساعدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد که از امشب سرعت وزش بادهای شمال غربی روی خلیج فارس کاهش می‌یابد و دریا طی پنج روز آینده، وضعیتی آرام خواهد داشت.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر افزود: همچنین در این مدت، در برخی ساعات، امکان رشد ابر و بارش پراکنده باران در مناطق مرتفع و نواحی جنوبی استان، دور از انتظار نیست.

وی گفت: طی این مدت آسمان استان صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی، طی ساعاتی وزش باد و در برخی نقاط مه صبحگاهی و در نواحی جنوبی، احتمال افزایش ابر و بارش پراکنده پیش بینی می شود.

مساعدی یادآور شد: جهت وزش باد در مناطق غیر ساحلی متغیر، با سرعت ۸ تا ۲۸ گاهی تا ۳۶ کیلومتر در ساعت و در سواحل و روی دریا غالباً شمال غربی، امروز ۱۸ تا ۴۰ کیلومتر در ساعت و از فردا ۸ تا ۲۸ گاهی تا ۳۶ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: ارتفاع موج دریا: ۶۰ تا ۱۲۰ و گاهی ۱۵۰ سانتی متر و از فردا ظهر ۳۰ تا ۹۰ گاهی تا ۱۲۰ سانتی متر خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر