جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۲۸۴۵
دوشنبه ۰۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۶:۳۶

فکرشهر: فرمانده انتظامی جم از وقوع یک فقره درگیری منجر به قتل در این شهرستان خبر داد و گفت: با تلاش مأموران آگاهی این شهرستان قاتل در کمتر از یک ساعت پس از ارتکاب به جرم دستگیر شد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، سرهنگ یونس دهقانی بعد از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی مبنی بر وقوع یک فقره درگیری منجر به قتل در بامداد یکم اسفند ماه در جاده فرودگاه شهر جم، سریعاً عوامل انتظامی به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور مأموران در محل وقوع جرم در بررسی‌های اولیه میدانی مشخص شد که ۲ جوان به علت درگیری لفظی و توهین و فحاشی با یکدیگر درگیر شدند که در این میان یکی از طرفین دعوا مورد اصابت ضربات چاقوی طرف دیگر قرار گرفته و به شدت مصدوم شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان جم با اشاره به انتقال مصدوم به مرکز درمانی، از مرگ این فرد به علت شدت جراحات وارده خبر داد و گفت: با حضور به موقع پلیس و پیگیری‌های صورت گرفته قاتل در کمتر از یک ساعت پس از ارتکاب قتل شناسایی و دستگیر شد.

وی با بیان اینکه قاتل در تحقیقات به عمل آمده علت ارتکاب قتل را اختلافات شخصی قبلی عنوان کرده، اظهار داشت: متهم برای سیر مراحل قانونی با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر