جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
سلیمی، عضو هیات رئیسه مجلس:
فکرشهر: علیرضا سلیمی عضو هیات رئیسه مجلس گفت: احتمالا امکان فروش نفت به میزان پیش‌بینی شده و به قیمت هر بشکه نفت ۸۵ دلار نیز وجود ندارد؛ با این شرایط دولت در سال آینده مشابه سال جاری با کسری بودجه و تورم مواجه خواهد شد و هزینه این پیش‌فرض‌های ناصحیح را باید مردم بپردازند بنابراین باید دولتمردان با مدیریت صحیح در بخش اقتصادی مشکلات را حل کنند...
کد خبر: ۱۳۳۰۵۸
شنبه ۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۸

فکرشهر: عضو هیات رئیسه مجلس، پیش‌بینی فروش روزانه یک میلیون و ۴۰۰ هزار بشکه نفت با نرخ ۸۵ دلار را در لایحه بودجه غیرمنطقی خواند.

به گزارش «فکرشهر»، علیرضا سلیمی در گفتگو با خبرگزاری رسمی مجلس، پیش‌بینی فروش روزانه یک میلیون و ۴۰۰ هزار بشکه نفت با نرخ ۸۵ دلار را در لایحه بودجه غیرمنطقی خواند و در این باره، گفت: این پیش‌برآورد جای نگرانی دارد چراکه اگر محقق نشود منجر به کسری بودجه خواهد شد و کسری بودجه نیز یعنی افزایش تورم و نقدینگی در جامعه، بنابراین باید برای این مسئله نگران کننده سازوکار‌های اندیشیده شود تا اگر این فروش محقق نشد، بودجه لازمه از جای دیگر تامین شود.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پیش‌بینی فروش روزانه یک میلیون و ۴۰۰ هزار بشکه نفت با نرخ ۸۵ دلار لایحه بودجه را غیرواقعی کرده است، ادامه داد: زمانی که در «تصمیم‌سازی‌ها» و «تصمیم‌گیری‌ها» پیش‌فرض‌ها درست و سنجیده تدوین نشوند، نتیجه درست از آب درنمی‌آید و هزینه آن در معیشت نمایان می‌شود.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی افزود: احتمالا امکان فروش نفت به میزان پیش‌بینی شده و به قیمت هر بشکه نفت ۸۵ دلار نیز وجود ندارد؛ با این شرایط دولت در سال آینده مشابه سال جاری با کسری بودجه و تورم مواجه خواهد شد و هزینه این پیش‌فرض‌های ناصحیح را باید مردم بپردازند بنابراین باید دولتمردان با مدیریت صحیح در بخش اقتصادی مشکلات را حل کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر