جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۳۳۵۸
سه‌شنبه ۰۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۶:۰۲

فکرشهر: فرمانده انتظامی شهرستان کنگان از اجرای طرح تشدید ارتقای امنیت اجتماعی محله محور و مبارزه با سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، سرهنگ حمیدرضا حبیبی ظهر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: چند مرحله طرح مبارزه با سرقت در قالب طرح ارتقای امنیت محله محور توسط پلیس‌های تخصصی و کوپ های تابعه در سطح شهرستان کنگان به اجرا در آمد.

وی افزود: در اجرای این طرح ضربتی مأموران این فرماندهی موفق شدند چهار نفر سارق حرفه ای که به ۶ فقره انواع سرقت اعتراف کردند را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان کنگان خاطر نشان کرد: در اجرای این طرح ۱۹ منزل نشان گذاری شده بازرسی، تعداد ۱۲ نفر خرده فروش و معتاد به مواد مخدر دستگیر شد.

وی بیان داشت: طرح تشدید ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه با سرقت با هدف برقراری امنیت پایدار و مبارزه با سرقت در مناطق جرم خیز و با همکاری خوب مردم محلات با پلیس به صورت ضربتی و ویژه در ایام پایانی سال اجرا می‌شود.

حبیبی ضمن هشدار و برخورد قاطعانه با سارقان و بر هم زنندگان نظم و امنیت، تصریح کرد: مبارزه با سرقت همواره از اولویت‌های مأموریتی این شهرستان است.

وی بیان کرد: از شهروندان درخواست می‌شود با رعایت نکات ایمنی و توجه به هشدارها و آموزش‌های همگانی پلیس، در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک سریعاً آن را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر