چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر/ با حضور نماینده رییس جمهور در دشتستان؛
فکرشهر- محمد محمدزاده فرد: بزرگترین شرکت تولید لوازم آرایشی و بهداشتی خاورمیانه با حضور وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به عنوان نماینده رییس جمهور در دشتستان افتتاح شد...
کد خبر: ۱۳۳۵۳۴
پنجشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۱

فکرشهر- محمد محمدزاده فرد: بزرگترین شرکت تولید لوازم آرایشی و بهداشتی خاورمیانه با حضور وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به عنوان نماینده رییس جمهور در دشتستان افتتاح شد.

به گزارش فکرشهر، مدیر کل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: امسال در استان بوشهر شاهد افتتاح ۳۳ واحد صنعتی با سرمایه ۸۶۰۰ میلیارد تومان بودیم که رشد قابل توجه ای نسبت به سال گذشته داشته است.

مهدی صفوی با اعلام این که ۱۲ واحد آن در دهه فجر توسط مسوولین استان افتتاح شد، افزود: ۲ واحد شاخص که از پروژه های ممتاز استان است در سفر رییس جمهور و توسط نمایندگان وی افتتاح خواهد شد.

وی ادامه داد: یکی از این واحدها تولید فراورده های آرایشی بهداشتی است که در دشتستان و با حضور وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با توان تولید ۱۸ هزار تن محصولات در سال و با سرمایه ۲۰۰ میلیارد تومان و اشتغال ۲۲۰ نفر است.

صفوی اضافه کرد: واحد دیگر شرکت تولید آهک و کربنات کلسیم با سرمایه ۱۰۰۰ میلیارد تومان در شهرستان دشتی است که زمینه اشتغال ۱۲۰ نفر را فراهم می‌کند و از آنجا که ما دنبال افزایش صادرات و ایجاد ارزش افزوده هستیم همه محصولات این واحد قابلیت صادرات دارند.

مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر ادامه داد: همزمان با سفر رییس جمهور ۴ طرح صنعتی هم عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود که شامل تولید کود فسفاته در شهرک صنعتی بوشهر۲، طرح تولید انواع لوازم خانگی در شهرستان گناوه، طرح تولید پمپ وکمپرسور و تجهیزات پایین دست نفت و گاز در شهرستان جم و تولید گچ برگ در شهرستان تنگستان است که مجموع سرمایه گذاری این چهار طرح ۵ هزار میلیارد تومان است که زمینه اشتغال ۵۰۰ نفر را فراهم خواهد کرد.

نظرات بینندگان
افسانه رضایی
|
-
|
دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۴:۱۴
باسلام وخداقوت به همگی کسانی که دراین راه پرتلاش تمام سعی خود را گذاشتند وباجان ودل دراین پروژه بزرگ یاری کردند ،

سالها بود منتظر خودکفایی ایران بودیم اکنون به این استقلال افتخار میکنیم چراکه درراستای نیاز مردم بود .&nbاsp;

اکنون افتخار می کنیم که درزمینه
دست اندر کاران این امر بزرگ بدانند که صدها هزار دعا ی خیر بدرقه راهش هست.
زهراموسایی
|
-
|
دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۶:۱۴
سلام و عرض ادب واقعا خدارو هزاران مرتبه شکر میکنم که با چه کمپانی قدرتمندی کار میکنم و اینکه در وطنم کسانی هستند که باعث افتخارند به وجودتون افتخار میکنم وسد وجودم رو میزارم تا از این کسب وکاربه خوبی استفاده کنم   ممنونم با تمام وجود دوست دارم پنبه ریز
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر