چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۳۷۵۱
يکشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۰

فکرشهر: رئیس کل دادگستری استان بوشهر گفت: به منظور خدمت‌دهی بهتر به مردم زیرساخت‌های قضائی در استان بوشهر توسعه می‌یابد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، مهدی مهرانگیز صبح یکشنبه در مراسم افتتاح ساختمان دادگاه دلوار ضمن تبریک ولادت حضرت علی اکبر (ع) و امام زمان (عج) اظهار داشت: توسعه زیرساخت‌های قضائی به منظور دسترسی بهتر و آسان مردم به خدمات قضائی بسیار مهم است.

وی اضافه کرد: از تمامی کسانی که در جهت احداث این ساختمان تلاش کرده و پیگیری‌های لازم را در راستای عملیاتی شدن آن داشته اند و به خصوص از خانواده خیر شهید جمادی که زمین این ساختمان را با موقعیت و وضعیتی مناسب به دادگاه بخش دلوار اهدا کرده اند، قدر دانی می‌کنم.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر افزود: ساختمان قدیم این دادگاه در شأن مردم این بخش که به دیار رئیسعلی دلواری معروف است نبود و به همین منظور تصمیم به احداث این ساختمان گرفته شد تا امروز مردم بتوانند به نحو بهتر از امورات قضائی این دادگاه برخوردار شوند.

تسریع در رسیدگی به پرونده‌ها

مهرانگیز گفت: محیط فیزیکی مناسب مراجع قضائی از جمله دارا بودن ساختمان مناسب برای مراجعه و دسترسی بهتر حق مردم و ارباب رجوع است و باید رعایت شود.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر با بیان اینکه این ساختمان را متعلق به مردم است، گفت: این ساختمان قضائی با متراژ ۳ هزار و ۹۰۰ مترمربع و زیربنای ساختمان در حدود ۷۵۰ مترمربع احداث شده است.

وی در ادامه به نسبت رسیدگی پرونده‌ها در این بخش اشاره کرد و گفت: با توجه به وضعیت موجود یک دادرس به این دادگاه اضافه می‌شود.

ساختمان جدید دادگاه بخش عمومی دلوار استان بوشهر به متراژ ۳ هزار و ۹۰۰ مترمربع و زیربنای ساختمان در حدود ۷۵۰ مترمربع با حضور رئیس کل دادگستری استان بوشهر و هیئت همراه افتتاح شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر