جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
جانشین فرمانده انتظامی بوشهر:
کد خبر: ۱۳۴۰۲۰
پنجشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۶:۲۹

فکرشهر: جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر از دستگیری سارقین مسلح خودرو در شهرستان دیلم خبر داد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، سرهنگ سهام صالحی بعد از ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی اعلام سرقت مسلحانه و به سرقت بردن ۲ دستگاه خودرو سواری از افراد غیر بومی در روستای عامری، مأموران پلیس آگاهی با همکاری سایر واحدهای انتظامی شهرستان پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر افزود: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و همچنین اجرای طرح مهار در سطح شهرستان، اقدام به شناسایی متهمان کرده و در یک عملیات ضربتی، این افراد را که قصد خروج از مرز استان به سمت استان خوزستان را داشتند دستگیر کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: مال‌باختگان اظهار داشتند که در منزل یکی از دوستان خود در روستای عامری مهمان بوده که نیمه شب تعداد ۲ نفر مسلح به سلاح گرم و با سر و روی پوشیده وارد منزل شده و با بستن دست و پای آنان دو دستگاه خودروی سواری متعلق به شکات را سرقت می‌برند.

سرهنگ صالحی با اشاره به اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی با توقیف هر دو خودرو سرقتی، سارقان مسلح را نیز دستگیر کردند افزود: متهمان در تحقیقات به عمل آمده به بزه انتسابی اعتراف که حسب دستور مقام قضائی روانه زندان شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک مراتب را بدون فوت وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر