جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۴۴۴۱
چهارشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۸

فکرشهر: رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر گفت: در ایام تعطیلات نوروز ۱۰ مرکز خدمات جامع سلامت و پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵در شهرستان دیر فعال هستند و خدمات بهداشتی و درمانی ارایه می‌دهند.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، عباس آدمیت‌نسب پیش از ظهر چهارشنبه در حاشیه مانور بسیج سلامت نوروزی در دیر با اشاره به فعالیت مراکز بهداشتی درمانی در ایام تعطیلات نوروز، اظهار داشت: مرکز خدمات جامع سلامت دیر از هفت و نیم صبح تا ساعت ۱۲ شب و مراکز خدمات جامع سلامت آبدان و بردخون و تمامی پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ در ایام تعطیلات نوروزی به صورت شبانه‌روزی آماده خدمت‌رسانی هستند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر افزود: مراکز خدمات جامع سلامت بردستان و دوراهک، خانه‌های بهداشت و پایگاه‌های سلامت نیز در روزهای غیر تعطیل در ایام نوروز فعالند و خدمات لازم به شهروندان و مسافرین ارائه می‌دهند.

وی گفت: به منظور ارائه خدمات مطلوب و سهولت دسترسی به خدمات اورژانسی برای مسافران نوروزی، علاوه بر پنج پایگاه اورژانس ۱۱۵ در مناطق دیر، دوراهک، آبدان، بردخون و دروداحمد، یک پایگاه اورژانس ۱۱۵ با یک دستگاه آمبولانس و نیروی انسانی مجرب نیز در محل پارک ساحلی بندر دیر در ایام نوروز مستقر خواهد شد.

آدمیت‌نسب با تاکید بر سلامت مسافرین نوروز عنوان کرد: شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر با برنامه‌ریزی دقیق همواره سعی داشته است سطح بهداشت و آگاهی مردم را بالا ببرد، که خوشبختانه با همکاری مردم در این موفقیت‌های خوبی حاصل شده است.

وی افزود: باتوجه به اینکه سفرها در طول ایام نوروز افزایش می‌یابد توجه به سلامت و بهداشت اماکن عمومی در ایام نوروز جز الزامات تلقی می‌شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر تصریح کرد: به منظور جدیت بیشتر و افزایش نظارت‌ها بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی چهار تیم نظارتی بهداشت محیط در شهرستان دیر فعال هستند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر