جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۴۵۲۸
جمعه ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۲

فکرشهر: معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر گفت:عمده اعتبارات عمرانی در اختیار وزارتخانه‌ها است که باید برای جذب این اعتبارات تلاش وافر شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، محمد هادی رستمیان عصر پنج شنبه در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان بوشهر با اشاره به نقش مهم کارگروه زیربنایی تصریح کرد: بیش از ۱۰ جلسه کارگروه امور زیربنایی تشکیل شده است که مصوبات مهمی در پی داشته است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر توسعه طرح‌های عمرانی و گره‌گشایی از مشکلات را مورد تاکید قرار داد و افزود: امسال طرح‌های مهم و قابل توجهی در استان بوشهر با تلاش مسئولان و کارکنان دستگاه‌های اجرایی اجرا و تکمیل و افتتاح شده است.

وی با تاکید بر تلاش برای جذب اعتبارات لازم ملی برای تسریع در تکمیل طرح‌ها بیان کرد: عمده اعتبارات عمرانی در اختیار وزارتخانه‌ها است که باید برای جذب این اعتبارات تلاش وافر شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر توسعه مساحت شهرک‌های صنعتی را متذکر شد و گفت: ۷۵ هکتار به وسعت محدوده شهرک صنعتی برازجان افزوده شد.

رستمیان مدیریت مصرف انرژی را مورد اشاره قرار داد و ادامه داد: این مهم راهگشا برای توسعه متوازن محسوب می‌شود که خدمات دستگاه‌ها قابل تقدیر است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر