جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۴۵۳۸
جمعه ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۳

فکرشهر: فرماندار بوشهر با تاکید بر لزوم آماده‌سازی روستاها برای حضور مسافران نوروزی گفت: ظرفیت‌های گردشگری شهرستان بوشهر معرفی شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، صالح رحیمی صبح جمعه در نشست ستاد هماهنگی خدمات سفر ویژه نوروز شهرستان بوشهر اظهار داشت: به منظور ایجاد شرایط لازم برای حضور گردشگران و مسافران نوروزی در بوشهر از همه ظرفیت‌ها استفاده شود.

وی با اشاره به احادیث ائمه اطهار پیرامون اهمیت و فواید سفر تاکید کرد: مدیران شهرستان برنامه‌های پیشنهادی خود را در جهت تسهیل و ایجاد رونق در سفرهای نوروزی به فرمانداری اعلام کرده و همه تلاش خود را در راستای خدمت به گردشگران و مسافرین انجام دهند.

فرماندار بوشهر نوروز را ظرفیت مناسبی برای معرفی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های شهرستان دانست و افزود: در روستاهای هدف گردشگری باید برنامه‌های مناسب برای حضور گردشگران اجرا شود.

وی آماده سازی ورودی شهرستان بوشهر و معرفی این ظرفیت‌ها در آن مجموعه را بسیار با اهمیت دانست و اضافه کرد: همه دستگاه‌های اجرایی برای این منظور باید پای کار باشند.

رحیمی استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای معرفی شهرستان را ضروری دانست و معرفی یکایک ظرفیت‌های شهرستان در طول نوروز از سیمای استان را خواستار شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر