جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۴۶۳۲
شنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۵:۳۶

فکرشهر: استاندار بوشهر عملکرد این استان را در توسعه عمرانی و سرمایه‌گذاری موفق ارزیابی کرد و گفت: اختصاص ۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار در دومین سفر رئیس جمهور و هیات دولت سیزدهم به بوشهر، زمینه‌ساز تکمیل و اجرای طرح‌های عمرانی مهمی این استان است.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، احمد محمدی‌زاده روز شنبه در نشست با جمعی از پیشکسوتان جهاد و شهادت استان بوشهر افزود: در این سفر استانی یک‌هزار میلیارد تومان به تکمیل جاده ساحلی بوشهر - دیر، ۸۰۰ میلیارد تومان به اجرای باند دوم جاده ساحلی بوشهر به گناوه و یک‌هزار میلیارد تومان به اجرای خروجی دوم بوشهر اختصاص یافت که پروژه‌هایی ضروری برای این استان به شمار می‌رود.

وی با اشاره به موفقیت این استان در جذب سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در توسعه اقتصادی، بیان کرد: در دومین سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان تفاهم‌نامه‌های مختلفی با بخش خصوصی به ارزش ۷۶۰ هزار میلیارد تومان منعقد شد که تحقق این طرح‌ها تحول بزرگی در استان بوشهر در اقتصاد، اشتغال و سرمایه‌گذاری بوشهر ایجاد می‌کند

استاندار بوشهر با اشاره به افزایش ظرفیت آب‌شیرین‌کن‌های این استان، یادآور شد: در حالی که طی ۱۰ سال از ۱۳۹۰ تا ۱۴۰۰ ظرفیت ۱۰۵ هزار مترمکعب آب‌شیرین‌کن در بوشهر اجرایی شده بود، در یک سال اخیر ۱۲۸ هزار مترمکعب به طرح‌های آب‌شیرین‌کن استان بوشهر افزوده شده است.

وی اظهار کرد: پیشرفت مطلوب مصوبات دور نخست سفر رئیس جمهور و هیات دولت سبب شد تا دور دوم این سفرها زودتر از موعد مقرر انجام شود.

محمدی‌زاده با اشاره به دستاوردهای ایران در دیپلماسی منطقه‌ای، گفت: عزت و اقتدار ایران در جهان روز به روز افزایش می‌یابد و توافق عربستان با ایران نشان از جایگاه مهم جمهوری اسلامی در منطقه و غرب آسیا است.

استانداربوشهر اظهار کرد: نقش سپاه پاسداران در عبور انقلاب اسلامی از بحران‌ها و اغتشاشات و دفاع از ارزش‌ها مهم و کلیدی است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر