جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار جامعه
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۴۶۵۵
شنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۲

فکرشهر: جمعی از یادگاران دفاع مقدس، فرماندهان سپاه و امرای ارتش و راویان دفاع مقدس و راویان روایت پیشرفت و خدمت، از طرح‌ها و تعدادی از شرکتهای تابعه گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس بازدید کردند.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، با همکاری جامعه فعالان ایثار و شهادت وارثون و روابط عمومی صنایع پتروشیمی خلیج فارس، بیش از 140 نفر در قالب دوگروه، از مجتمع‌های هلدینگ خلیج فارس در منطقه عسلویه از جمله شرکت های پتروشیمی نوری، آریا ساسول، مبین انرژی خلیج‌فارس، آپادانا و پازارگاد و... بازدید کردند.

در بین بازدید کنندگان، تعدادی از یادگاران دفاع مقدس و فرماندهان دفاع مقدس از جمله تیمسار دربندی همرزم شهید سپهبد صیاد شیرازی حضور داشتند.

به گفته بازدیدکنندگان، در شرایط جنگ رسانه ای امروز، برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت، عامل انتقال پیام پیشرفت و خدمت و همچنین اقتدار ایران اسلامی به دنیاست.

همچنین با برگزاری اولین دوره اردوی راهیان پیشرفت راویان دفاع مقدس و روایت پیشرفت و خدمت، دکتر علی عسگری مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس از راه اندازی قرارگاه پیشرفت و خدمت در آن مجموعه خبر داد.

قابل توجه است که دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران با بیش‌ از چهار دهه تحولات بزرگ و بنیادین در بخش های مختلف، غیرقابل انکار است؛ حالا هرچقدر هم برخی رسانه های فارسی زبان با شگردهای خبری خود سعی در وارونه‌نمایی آن را داشته باشند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر