شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۴۷۶۹
دوشنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۳:۰۵

فکرشهر: مدیرعامل هلال احمر استان بوشهر گفت: با توجه به اعلام وضعیت جوی طی ۲ روز آینده و هشدار مدیریت بحران استان، ۲۷ پایگاه موقت و ثابت جمعیت هلال احمر استان در حالت آماده باش قرار گرفتند.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، احسان ایزدپناه ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به هشدارهای اداره کل هواشناسی و مدیریت بحران استان ۲۷ تیم ثابت و دو تیم سیار امدادی جمعیت هلال احمر استان بوشهر برای حضور در مناطقی که احتمال حوادث غیر مترقبه وجود دارد در حالت آماده باش قرار گرفتند.

وی افزود: علاوه بر اینکه جمعیت هلال احمر استان برای اجرای طرح نوروزی آماده شده است اما از آنجا که در بخش‌های مختلف امدادی هم فعالیت می‌کند برای طرح مقابله با حوادث غیر مترقبه احتمالی ناشی از وزش شدید باد و بارش‌های پراکنده هم تیم‌های امدادی ما در بخش‌های مختلف در حالت آماده باش قرار دارند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر تاکید کرد: از مسافران نوروزی و هم استانی‌های عزیز تقاضا داریم به هشدارهای هواشناسی و مدیریت بحران استان توجه داشته باشند و از حضور در مناطقی که احتمال بروز حادثه در دو روز آینده دارد خودداری کنند.

ایزدپناه یادآور شد: بنا به اعلام مدیریت بحران استان، از فردا تا پنجشنبه شاهد باد نسبتاً شدید، تلاطم دریا و بارش‌های پراکنده و افزایش موج دریا در استان خواهیم بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر