پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۴۷۸۵
دوشنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۶:۴۶

فکرشهر: معاون اجتماعی فرماندهی مرزبانی استان بوشهر گفت: مسافرین نوروزی در ساحل وشناورهای تفریحی به تذکرات مرزبانان توجه کنند.

به گزارش فکرشهر، حسین فرهمند در گفت‌وگو با خبرنگار مهر ضمن تبریک سال جدید با اشاره به سفر تعداد زیادی از هموطنان به استان بوشهر و حضور در شهرهای ساحلی از جمله بوشهر، گناوه، کنگان، عسلویه بیان کرد: از مردم عزیز می‌خواهیم که ضمن رعایت مسائل ایمنی، از قایق‌های تفریحی شناسایی شده استفاده کنند.

وی افزود: صاحبان شناوران تفریحی حتماً رعایت موضوعات ایمنی مسافرین را مراعات کنند و در صورت تخلف، همکاران ما نسبت به توقیف شناور متخلف و فاقد هویت اقدام می‌کنند.

معاون اجتماعی فرماندهی مرزبانی استان بوشهر ادامه داد: مرزبانان در نوار ساحلی و دریا در راستای امنیت مسافرین و گردشگران دریایی خدمت رسانی می‌کنند.

وی تصریح کرد: علاوه بر تأمین نظم و امنیت، مرزبانی استان با قرارگاه‌های نوروزی فرهنگی در ساحل شهرهای بوشهر، گناوه و کنگان اقدامات فرهنگی برای مسافرین نوروزی انجام می‌دهند.

فرهمند با اشاره به تقارن ایام تعطیلات سال جدید و ماه مبارک رمضان گفت: مردم مؤمن و مسافرین عزیز حرمت این ماه پر خیر و برکت را در گشت‌های دریایی رعایت کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر