جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۵۰۳۰
يکشنبه ۰۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۶:۱۰

فکرشهر: مدیر آموزش و پرورش دیلم گفت: از ۲۷ اسفند پارسال تاکنون، سه هزار و ۲۶۶ خانوار گردشگر نوروزی با جمعیتی معادل ۱۳ هزار و ۱۴۵ نفر در مدارس این شهرستان اسکان یافتند.

به گزارش فکرشهر، حسین رمضانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: از این مجموع شهر دیلم و بخش مرکزی ۲ هزار و ۸۵۰ خانوار با جمعیت ۱۰هزار و ۹۰۰ نفر و شهر و بخش امام حسن ۴۱۶ خانوار با جمعیت ۲ هزار و ۲۴۵نفر بیشترین پذیرش مسافر نوروزی را داشته‌اند.

وی افزود: خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی اعم از فرهنگیان، خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر، کارکنان دولت و نیروهای آزاد در ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان در شهر دیلم و امام حسن به نحو مطلوب در حال انجام است.

مدیر آموزش و پرورش دیلم تصریح کرد: ۲ پایگاه پذیرش اسکان نوروزی فرهنگیان در شهر دیلم و امام حسن فعال هستند و ۳۴ آموزشگاه در قالب ۲۱۳ کلاس به همراه سالن‌های ورزشی، خوابگاه دانش‌آموزی و مرکز رفاهی فرهنگیان تا پایان تعطیلات پذیرای میهمانان از اقصی نقاط کشور خواهند بود.

وی بیان کرد: مسافران پذیرش شده در ستاد از ۳۰ استان کشور هستند که بیشترین اسکان مربوط به استان‌های اصفهان ، همدان و چهار محال و بختیاری بوده است.

شهرستان ساحلی دیلم در شمال استان بوشهر از نقاط گردشگرپذیر جنوب کشور در تعطیلات نوروز امسال پذیرای جمعیت بی‌شماری از هموطنان است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر