چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۵۰۳۱
يکشنبه ۰۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۶:۱۴

فکرشهر: بخشدار امام حسن از توابع شهرستان دیلم گفت: راه‌اندازی و استقرار ناجی غریق در ساحل یکی از مهم‌ترین اولویت‌های اصلی ستاد اسکان این بخش در تعطیلات نوروز بود که دایر و فعال شده است.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، عبدالله درخشان روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: باتوجه به شرایط آب و هوایی و حضور گردشگران بی شمار در ساحل این بخش، یکی از مهم‌ترین اقداماتی که خیلی برای ستاد اسکان مهم بشمار می‌آمد، راه‌اندازی و استقرار ناجی غریق بود که با همکاری اداره ورزش و جوانان، شهرداری، شورای اسلامی شهر و هماهنگی و همکاری رئیس هیات نجات غریق و غواصی شهرستان انجام شده است.

وی افزود: ایجاد بسترهای لازم برای حفظ آرامش و امنیت مسافران و گردشگران نوروزی با افزایش ایمنی در دریا و ساحل بسیار مهم است که با تلاش مستمر و بی دریغ مسئولان مربوطه در شهرستان فراهم شده تا آنها با خاطره‌ای خوب و لذت‌بخش این منطقه را ترک کنند.

بخشدار امام حسن از همکاری کلیه دستگاه های اجرایی ستاد خدمات سفر در این بخش جهت خدمت رسانی به میهمانان نوروزی ، قدردانی کرد و گفت: از کلیه دستگاه‌های اجرایی خدمات سفر درخواست شده که بصورت شبانه روز در دسترس باشند تا کمتر شاهد ایجاد حوادث در بخش باشیم.

احمد رامشی رئیس هیات نجات غریق و غواصی شهرستان دیلم نیز گفت: حضور ناجیان غریق و غواصی در کنار ساحل بویژه در ایام نوروز یکی از اقدام های مهم و بسیار تاثیرگذار در جهت رفاه و حال مهمانان نوروزی و بویژه امنیت جان مسافران در مواقع بحرانی است.

بخش امام حسن از توابع شهرستان دیلم در شمال استان بوشهر از نقاط گردشگرپذیر جنوب کشور و در جوار تاسیسات نفتی بهرگان واقع است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر