پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۵۳۱۶
پنجشنبه ۱۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۸

فکرشهر: فرماندار دشتی با بیان اینکه سال جدید باید سال تحول در خدمت به مردم باشد، گفت: مدیران باید به شعار «ما می توانیم» اعتقاد داشته باشند.

به گزارش فکرشهر از مهر، علی بحرانی ظهر پنج شنبه در نشست شورای اداری شهرستان دشتی با بیان اینکه مدیران باید پاسخگو مردم باشند، اظهار داشت: سه نوع نگاه به مدیریت وجود دارد که نگاه مادی، نوع دوستی و خدا محور از جمله آنها است.

فرماندار دشتی افزود: مدیران کار را برای خدا انجام دهند و رضایت مردم مد نظر قرار دهند.

بحرانی ادامه داد: در دولت ایران قوی بیشترین تحریم‌ها و تهدیدها را دشمنان به کار بستند تا دولت نتواند به مردم خدمات مناسب ارائه دهد ولی دیدیم در این شرایط سخت مالی حدود ۹۰ درصد اعتبارات عمرانی استان تخصیص پیدا کرد.

وی با تاکید براینکه هدف مدیران باید خدمت به مردم باشد، گفت: مدیران باید به شعار ما می‌توانیم اعتقاد داشته باشند.

بحرانی با اشاره به وضعیت اعتبارات عمرانی افزود: ۸۰ درصد اعتبارات در سطح ملی است که باید مدیران پیگیر جذب این اعتبارات باشند.

وی تصریح کرد: مدیران با کار جهادی و خدمت شبانه روزی مردم را نسبت به آینده امیدوار کنند.

بحرانی اضافه کرد: با مردم صادقانه صحبت کنیم و نقاط ضعف خود را در سال گذشته بررسی و نسبت به رفع آنها اقدام کنیم.

وی با تاکید بر اینکه وعده‌های دولت در سطح شهرستان عملیاتی شود، تصریح کرد: دستگاه‌های آب و برق از قطعی احتمالی در فصل تابستان جلوگیری کنند.

بحرانی همچنین بر ضرورت تسریع در پاسخ به نامه‌های ریاست جمهوری تاکید کرد و گفت: امسال پروژه‌های نیمه تمام در اولویت قرار دارد و از اجرای پروژه‌های جدید خود داری شود.

وی یادآور شد: در حوزه عفاف و حجاب دستگاه‌های اجرایی با جدیت دنبال و پیگیر موضوع باشند.

بحرانی گفت: با توجه به اینکه پایان سال جاری دو انتخابات مهم برگزار می‌شود مدیرانی که قصد دارند در انتخابات کاندید شوند از هم اکنون استعفا بدهند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر