جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۵۳۹۴
شنبه ۱۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۴

فکرشهر: فرمانده انتظامی شهرستان دیلم از دستگیری سه نفر سارق زن در حال سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، سرهنگ محمدرضا محمودیان جمعه شب در جمع خبرنگاران گفت: براساس مراجعه حضوری یکی از شهروندان به واحد گشتی کلانتری ۱۱ در شهرستان دیلم مبنی بر اینکه تعداد سه نفر خانم به صورت باندی اقدام به سرقت از مغازه ها می کنند، مراتب جهت شناسایی و دستگیری سارقین در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران به صورت پوششی به محل مورد نظر اعزام و با بررسی دوربین های مدار بسته سارقین زن را که از چند باب مغازه در یک راستا سرقت کرده بودند شناسایی و پس هماهنگی با محترم قضایی آنها را در جلوی یکی از مغازه های بازار اصلی مشاهده که باز هم قصد سرقت داشتند با فیلم ضبط شده مطابقت و با رعایت حقوق شهروندی توسط مأمورین دستگیرشدند.

فرمانده انتظامی شهرستان دیلم تصریح کرد: متهمین پس از انتقال به مقر انتظامی در تحقیقات اولیه پلیسی به بزه انتسابی خود اعتراف و اظهار داشتند که قصد سرقت لوازم مغازه را داشتیم که در این اقدام ناکام ماندیم.

سرهنگ محمودیان با اشاره به تشکیل پرونده قضائی و تحویل متهمین به مراجع قانونی گفت: شهروندان ضمن رعایت هشدارهای پلیسی در صورت مشاهده تردد افراد مشکوک و ناشناس در مناطق مسکونی و واحدهای صنفی، سریعاً با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تماس و موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر