پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۵۴۹۷
يکشنبه ۱۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۴:۲۲

فکرشهر: رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان گفت: وزارت نفت در دور جدید تعاملات خود با بیمارستان کنگان، تأمین وعده‌های غذایی بیمارستان امام خمینی کنگان را آغاز کرد.

به گزارش فکرشهر، دکتر سیده انسیه سجادی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: از همان ابتدای ورودمان در زمینه امور رفاهی پرسنل این مرکز درمانی برنامه داشتیم.

وی افزود: درخواست و پیگیری ما با موافقت مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت مواجه شد و طبق توافق، به مدت سه ماه، وعده‌های غذایی ناهار و شام بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان توسط منطقه پارس ۲ کنگان تأمین می‌شود که این توافق از ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ آغاز شده است.

سجادی زاده با بیان این مطلب که بسیار امیدواریم، مدت زمان این توافق تا پایان امسال تمدید شود، گفت: انتظار داریم همکاری‌های وزارت نفت با بیمارستان کنگان به عنوان بیمارستان معین نفت در همه جوانب ادامه داشته باشد.

وی با تقدیر از مسئولان مربوطه برای همکاری در این زمینه افزود: از زمان ابلاغ مصوبه معین نفت برای بیمارستان امام خمینی کنگان تا کنون بیش از ۱۲ سال می‌گذرد و این نخستین مورد در حوزه پشتیبانی و مصرفی‌های روزانه بیمارستان امام خمینی است که به وسیله وزارت نفت در حال اجرا است.

رئیس بیمارستان امام خمینی کنگان خاطرنشان کرد: یقیناً این روند تعاملی در ادامه سال جاری نیز به شکل ملموس‌تر و پر رنگ تر گسترش خواهد یافت.

وی ادامه داد: درخواست ما با توجه به نیازمندی‌های موجود را به شکل تفکیک شده خدمت مقام عالی وزارت نفت، معاون ایشان، مدیر عامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت کشور و مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس مطرح کرده‌ایم و مابقی آن را نیز ارسال خواهیم کرد.

سجادی زاده خاطرنشان کرد: بیمارستان امام خمینی کنگان به عنوان بیمارستان معین صنعت نفت است و انتظار می‌رود وزارت نفت، در بحث هزینه‌ها، پشتیبانی، تجهیزات و نوسازی بیمارستان امام خمینی کنگان به شکل پیوسته این مرکز درمانی را مورد حمایت و پشتیبانی قرار دهد.

بیش از ۶۰ درصد از اراضی و تأسیسات پارس جنوبی در شهرستان کنگان واقع شده است و به همین دلیل بخش قابل توجهی از مراجعین به بیمارستان کنگان مربوط به صنایع مستقر در جنوب استان بوشهر و خانواده آن‌ها است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر