شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه بوشهر:
کد خبر: ۱۳۵۶۰۴
سه‌شنبه ۱۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۳

فکرشهر: مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه بوشهر گفت: از ۲۵ اسفند سال ۱۴۰۱ تا ۱۳ فروردین امسال ۴۸ میلیون لیتر بنزین در این استان مصرف شده است.

به گزارش فکرشهر، هوشنگ غلامی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با ایرنا افزود: مصرف این میزان بنزین در بازه زمانی تعطیلات نوروز نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۲ درصد افزایش نشان می‌دهد.

وی بیان کرد: از اول اسفند ۱۴۰۱ برنامه‌ریزی برای تامین و ذخیره‌سازی سوخت مورد نیاز خودروهای استان و گردشگران انجام شد و دغدغه‌ای دراین خصوص وجود نداشت.

غلامی ادامه داد: با این آمار مصرف سوخت بنزین خودرو نزدیک به ۱۲ درصد، نفت‌گاز ۱۸ درصد و بنزین هواپیما نزدیک به ۲۰ درصد نسبت به‌ مدت مشابه نوروز گذشته افزایش داشته است.

وی گفت: ۳۵ جایگاه سی‌ ان‌ جی در استان بوشهر ثبت شده که سال گذشته همراه با کارشناسان اداره‌کل استاندارد بازدیدهای مشترکی از آن‌ها انجام و استانداردسازی ۳۲ جایگاه با شرایط متوسط انجام شد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه بوشهر با اشاره به اینکه شرایط ویژه جایگاه‌های سی‌ ان‌ جی، نظارت ویژه‌ای را هم می‌طلبد، افزود: این ۳۲ جایگاه اکنون شرایط استاندارد میانگینی را دارند که البته باید برای افزایش شرایط ایمنی، شاخص‌های دیگری را نیز رعایت کنند.

غلامی درباره سه جایگاه دیگر سی‌ ان جی در استان بوشهر گفت: یک جایگاه مربوط به شرکت نفت و گاز پارس است که با وجود داشتن مجوز اما هنوز راه اندازی نشده و ۲ جایگاه دیگر نیز مربوط به بخش خصوصی است و در حال پیگیری برای استانداردسازی هستند.

غلامی اضافه کرد: باتوجه به اینکه این ۳۵ جایگاه در محیط شهری و یا زیر نظر شهرداری‌ها اداره می‌شوند، شهرداری‌ها باید برای استانداردسازی آن‌ها پیگیری‌های لازم را داشته باشند چرا که اگر اتفاقی رخ دهد شهرداری‌ها اولین پاسخگو خواهند بود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه بوشهر گفت: در اسفند ۱۴۰۱ بیش از پنج میلیون و ۸۰۰ هزار متر مکعب سی‌ ان‌ جی معادل ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر بنزین در استان بوشهر مصرف شد.

غلامی از مردم خواست تا اگر در زمینه‌های گوناگون از جایگاه‌های سوخت استان بوشهر شکایتی دارند با شماره سامانه ۰۹۶۲۷ تماس بگیرند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر