شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۵۶۲۰
سه‌شنبه ۱۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۴

فکرشهر: سرپرست فرمانداری دیلم استان گفت: در نوروز امسال یک میلیون و ۸۰۰ هزار گردشگر و مسافر نوروزی این شهرستان را برای سپری کردن ایام تعطیلات خود انتخاب کردند.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، محمد اسدی روز سه‌شنبه در جلسه ستاد خدمات اجرایی تسهیلات سفر این شهرستان اظهار کرد: ورود چنین جمعیت بی‌شماری نشان از گردشگرپذیر بودن این شهرستان دارد و باید استان نگاه خاصی در حوزه گردشگری به آن داشته باشد.

وی افزود: شهرستان دیلم بواسطه دارا بودن آب و هوای مطبوع بهاری، بازار تجاری و ساحل زیبا، از مناطق مهم و اصلی گردشگرپذیر استان بوشهر است که همه‌ ساله جمعیت بی‌شماری را پذیرا می‌شود.

اسدی گفت: در راستای تقویت نقاط ضعف در همه زمینه‌ها و در جهت تسهیل خدمات سفر، جلسات این ستاد را به صورت ماهانه و منظم برگزار خواهیم کرد.

سرپرست فرمانداری دیلم بیان کرد: ادامه رینگ جنوبی توسط شهرداری می‌تواند در امر تسهیل خدمات گردشگری موثر باشد و به کاهش حجم ترافیک کمک شایانی کند.

وی با تقدیر از مسئولان کمیته‌های ستاد خدمات سفر این شهرستان بیان کرد: با اتحاد و همدلی خوبی که بین نیروهای سپاه و انتظامی این شهرستان وجود دارد در بحث تامین امنیت نوروز سنگ تمام‌ گذاشتند و جای قدردانی دارد.

شهرستان ساحلی و تجاری دیلم با جمعیت بیش از ۳۵ هزار نفر در منتهی‌الیه شمالی استان بوشهر و از نقاط گردشگرپذیر در جنوب کشور است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر