جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۶۰۰۵
يکشنبه ۲۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۴

فکرشهر: رئیس دامپزشکی شهرستان دشتی گفت: ۴۱ فقره تخلف مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی در دشتی ثبت شد.

به گزارش فکرشهر، احمد ایزدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در سال جاری با همکاری فرمانداری، جهاد کشاورزی، بهداشت و درمان، تعزیرات حکومتی، صمت و اصناف و نیرو انتظامی تعداد ۱۸ فقره گشت مشترک نظارتی بر مراکز عرضه فرآورده خام دامی در سطح شهرستان انجام شده است.

وی افزود: انجام گشت‌های مشترک از جمله عملیات‌های نظارتی - بهداشتی بسیار مهم و مؤثر است که برگزاری آن با سایر ادارات مرتبط می‌تواند بر مؤثر بودن روند نظارت‌ها تأثیر چشمگیری داشته و ادارات با انجام وظایف تخصصی خود به پوشش تکمیلی نظارت‌ها کمک می‌کنند.

ایزدی ادامه داد: در شهرستان دشتی هماهنگی بسیار خوبی بین ادارات نظارتی وجود داشته و با برنامه ریزی انجام شده در سال ۱۴۰۲ نیز چنین گشت‌هایی به صورت منظم انجام می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: شهرستان دشتی دارای بیش از ۱۰۰ مرکز عرضه فرآورده خام دامی است که در سال ۱۴۰۱ بیش از سه هزار بازدید از مراکز عرضه صورت پذیرفته و ۴۱ فقره موارد تخلف بهداشتی به مراجع قضائی معرفی شده است.

وی بیان کرد: از شهروندان درخواست می‌شود که فرآورده‌های خام دامی مورد نیاز خود را صرفاً از مراکز مجاز عرضه تهیه کرده و در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی، موارد را به دامپزشکی اطلاع رسانی کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر