جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۶۳۷۵
جمعه ۲۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۶:۵۷

فکرشهر: امام جمعه موقت آبدان گفت: عدم دریافت گندم توسط تعاون روستایی و سازمان غله موجی از نگرانی در بین کشاورزان آبدانی به وجود آورده است.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت الاسلام اسماعیل بحرانی در خطبه‌های نماز جمعه آبدان ضمن تقدیر از حضور باشکوه مردم روزه دار آبدان در راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار داشت: روز جهانی قدس به عنوان روز غلبه بر دشمنان تلقی می‌شود.

وی یادآور شد: مسئله فلسطین مهمترین جهان اسلام همواره مورد تاکید امامین انقلاب بوده است و جمهوری اسلامی ایران دفاع از مظلوم و مبارزه با ظلم که ریشه قرآنی دارد به عنوان وظیفه خود می‌دانند.

بحرانی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران تا آخرین لحظه یعنی نابودی اسرائیل و پیروزی فلسطین و همچنین تنها راه نجات ملت فلسطین مقاومت می‌کند.

امام جمعه موقت آبدان با اشاره به اینکه اسرائیل در جنگ‌های ۳۳ روزه، ۵۰ روزه، و هشت روزه شکست خورده است و این حرکت رو به جلو فلسطین است برای بازگشت به سرزمین خود هستند.

وی اظهار امیدواری کرد: انتقام خون سردار سلیمانی و ابو مهدی المهندس با آزادسازی قدس خواهیم گرفت.

امام جمعه موقت آبدان به نگرانی کشاورزان در خصوص عدم دریافت گندم از سوی تعاون روستایی و سازمان غله اشاره کرد و بیان داشت: مردم و کشاورزان نگران هستند و انتظار داریم دستگاه‌های نظارتی و امنیتی در این زمینه اقدام کنند.

وی ادامه داد: تاکنون قیمت گندم توسط دولت اعلام نشده است و انتظار داریم علاوه بر دریافت گندم کشاورزان آبدانی که چند روزی است بر زمین مانده است دولت محترم قیمت گندم را اعلام کند تا کشاورزان با دلگرمی بیشتر به سمت تولید بروند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر