جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۷۵۵۳
شنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۹

فکرشهر: فرماندار گناوه فرماندار شهرستان گناوه فعال کردن کمیسیون‌های کارگری و پیگیری مطالبات و اعتراضات کارگران را از وظایف مهم اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی برشمرد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، محمد تقی صفری عصر شنبه در جمع کارکنان اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان گناوه ضمن تبریک هفته کار و کارگر بر ضرورت فراهم کردن فرصت‌های شغلی بیشتر و نظارت جدی بر فعالیت و جذب شرکت‌های پروژه‌ای تاکید کرد و اظهار داشت: ما باید برای پیشرفت صنعت و ایجاد اشتغال در شهرستان تلاش بیشتری انجام دهیم.

فرماندار شهرستان گناوه فعال کردن کمیسیون‌های کارگری و پیگیری مطالبات و اعتراضات کارگران را از وظایف مهم اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی برشمرد و گفت: نباید بگذاریم حق کارگران سخت کوش و زحمت کش شهرستان پایمال شود.

صفری ضمن تقدیر از زحمات پرسنل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان گناوه گفت: فعالیت‌های صورت گرفته باید به نحو مناسب به مردم اطلاع رسانی شود.

جلب رضایت ارباب رجوع در اولویت کاری

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان گناوه در این نشست بیان کرد: اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی گناوه از ادارات پویا و فعال شهرستان و زیر مجموعه اداره کل متبوع است و در سال گذشته تلاش و فعالیت پرسنل سخت کوش این اداره با وجود حجم بالای کاری و نیروی اندک، رضایت مراجعین را در پی داشته است.

کریم صفایی به اختصاص اعتبار به پروژه مرکز تحقیقات گناوه اشاره و از حمایت و نگاه ویژه فرماندار به جامعه کارگری و کارآفرینی شهرستان تقدیر کرد.

وی با اشاره به مهمترین فعالیت‌ها و خدمات این اداره در سال گذشته، گفت: جلب رضایت ارباب رجوع در اولویت کاری ما است و تمامی تلاش خود را برای تحقق این مهم و همچنین کمک به تحقق شعار سال به کار خواهیم گرفت.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر