جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فرمانده انتظامی بوشهر خبر داد؛
کد خبر: ۱۳۷۵۹۵
يکشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۵:۳۳

فکرشهر: فرمانده انتظامی استان بوشهر از دستگیری قاتل فراری به همراه همدستش در مسیرهای کوهستانی منتهی به استان همجوار خبر داد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، سردار حیدر سوسنی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره قتل عمد در شهرستان کازرون و در ادامه قتلی دیگر در شهر برازجان و احراز وجود ارتباط بین این دو قتل، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با تحقیقات گسترده صورت گرفته و استفاده از سر نخ‌های موجود هویت قاتل شناسایی و دستگیری وی در اولویت کاری مأموران پلیس قرار گرفت.

سردار سوسنی با اشاره به اینکه کارآگاهان در بررسی‌های صورت گرفته متوجه می‌شوند قاتل قصد دارد از مسیرهای کوهستانی اطراف شهر برازجان به استان همجوار حرکت کند افزود: مأموران بلافاصله با یک برنامه ریزی منظم و طراحی عملیاتی پیچیده مسیرهای احتمالی را مسدود و منطقه را زیر نظر قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر تصریح کرد: پس از ساعاتی تعقیب و مراقبت، قاتل فراری به همراه همدستش با یک دستگاه موتور سیکلت در مسیرهای مورد نظر مشاهده می‌شوند.

وی تاکید کرد: قاتل به محض رؤیت مأموران با یک قبضه کلت کمری اقدام به تیراندازی مستقیم کرد و در تبادل آتش متقابل، مأموران پاهای قاتل و همدستش را هدف قرار داده و آنها را زمین گیر کردند.

سوسنی با بیان اینکه متهمان بلافاصله جهت مداوا به مراکز درمانی منتقل شدند، بیان داشت: در تحقیقات صورت گرفته قاتل به ارتکاب هر دو قتل در شهرستان کازرون و دشتستان اعتراف و انگیزه خود را اختلافات قبلی اعلام کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر