سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۷۶۷۳
دوشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۴:۱۳

 

به گزارش «فکرشهر»، لطف اله علی پور رئیس شورای شهر خارگ در این نشست صمیمانه ضمن عنوان اینکه شورا در خدمت مردم است گفت: افتخاریست که بعنوان شورای شهر، خدمتگزار مردم صبور و همشهریان گرانقدرمان در خارگ بوده ایم؛ در تمام این سال ها سعی بنده و تمامی همکارانم بر این بوده که بتوانیم صدای مردم خارگ را به گوش مسئولان برسانیم تا با پیگیری شورا و قدرت مطالبه گری مردم، مشکلات را به حداقل رسانده و یا در جهت حل آن گامی نو برداریم. 

 

رئییس شورای شهر خارگ تصریح کرد: مردم خارگ ولی نعمتان ما هستند و شورا نیرویی کاملا مردمیست، قطعا اگر در این مدت حمایت ها و مشورت های همشهریان ما نبود انگیزه کافی برای ممارست در پیگیری های مداوم ما نیز نبود. 

علی پور در ادامه به تشریح فعالیت های شورا و گزارش کار شورای ششم در طی سال گذشته پرداخت و درپایان از تمامی بزرگان حاضر در جلسه و مردم شهر خارگ تشکر نمود.

در این نشست؛ طیف گسترده ای از اقشار جامعه حضور داشتندو دیدگاه ها و خواسته های متفاوتی بیان شد که نشان از آگاهی و قدرت مطالبه گری مردم خارگ دارد.

حضور این اندیشمندان جامعه نشان از همبستگی، قدرشناسی و همت مردم خارگ داردو امیدواریم که مجموعه شورای شهر از راهنمایی ها و مشاوره های دائمی مردم شهر بهره ببرند.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر