جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۷۸۰۴
سه‌شنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۴

فکرشهر: «وحید مصدق»، عضو شورای شهر برازجان که با حکم قضایی تعلیق عضویتش در دوره ششم شوراها تعلیق شده بود، به شورا باز می گردد و کار خود را به طور رسمی از روز شنبه در شورا از سر خواهد گرفت.

به گزارش «فکرشهر»، «وحید مصدق» که در در شورای پنجم شهر برازجان نیز حضور داشت، در انتخابات خردادماه 1400 نیز با 6218 رای به عنوان نفر چهارم به شورای ششم شهر راه یافت ولی چند ماه بعد با حکم قضایی، عضویت وی در شورا تعلیق شد تا نخستین عضو علی البدل شورا یعنی «صدیقه مهدویان پور»، جایگزین وی شود.

حالا با حکم دستگاه قضایی و تایید آن در شورای حل اختلاف شوراها در استانداری بوشهر، «مصدق» به عنوان عضو اصلی به شورای ششم بازخواهد گشت و از روز شنبه ـ 16 اردیبهشت ماه 1402 ـ کار خود را از سر خواهد گرفت تا در دو سال باقیمانده از عمر شورای ششم، نفش خود را به عنوان منتخب مردم بار دیگر ایفا کند.

با بازگشت «وحید مصدق» به شورا، دومین عضو علی البدل شورا یعنی «سید اصغر طالبی» که مرداماه 1401 جایگزین «حسین بی باک» شده بود، از جمع اعضای اصلی خارج شده و به عنوان نخستین عضو علی البدل شورای ششم خواهد بود. طالبی جایگزین بی باک شده بود چرا که بی باک به عنوان معاون عمرانی فرمانداری دشتستان حکم گرفته و در نتیجه از شورای شهر استعفا داده بود.
 

نظرات بینندگان
مجتبی
|
-
|
چهارشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۵
بسیار عالی ،فردی مودب وکارکن بهترینها برات آرزومندم
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر