شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۷۹۸۳
جمعه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۱:۵۵

فکرشهر: مشاور وزیر و هماهنگ کننده امور ایثارگران وزارت صمت گفت: فعالیت‌های وزارت صمت در حوزه‌های مختلف بیش از ۵۰ درصد در زندگی و معیشت مردم اثرگذار است.

به گزارش فکرشهر از مهر، حسن ممتحن عصر پنجشنبه در نشست بررسی مسائل و اجرای طرح توانمندسازی ایثارگران در محل اداره کل صمت استان بوشهر اظهار داشت: خانواده ایثارگران در دستگاه‌های اجرایی با عملکرد مطلوب بسیار اثرگذاری فرهنگی دارد.

وی با بیان اینکه جامعه ایثارگران در ادارات باید در عرصه خدمت‌رسانی و فرهنگی الگو باشند گفت: توجه به آموزه‌ها و سیره شهدا و نشر آن در تحول فرهنگی و پیشرفت جامعه بسیار مهم است.

مشاور وزیر وصمت جایگاه این وزارتخانه در عرصه‌های مختلف و زندگی مردم و پیشرفت جامعه را بسیار مهم دانست و خاطر نشان کرد: فعالیت‌های وزارت صمت در حوزه‌های مختلف اقتصادی، تولیدی، تجارت، سرمایه‌گذاری و دیگر عرصه‌ها بیش از ۵۰ درصد در زندگی و معیشت مردم اثرگذار است.

ممتحن با اشاره به تبدیل وضعیت کارکنان وزارت صمت بر اساس قانون خاطر نشان کرد: برخی از کارکنان ایثارگر این وزارتخانه در حوزه استخدامی دارای وضعیت نامشخصی بودند که بر اساس قانون تبدیل وضعیت ایثارگران، ساماندهی شدند.

وی به تبدیل وضعیت کارکنان مشمول قانون ایثارگران پرداخت و ادامه داد: کل کارکنان ایثارگران وزارت صمت ۶۰ هزار است که از مجموع ایثارگران این وزارتخانه و زیر مجموعه آنها اعم از صنایع فولاد، خودروسازی، مس و استان‌ها با استناد به تبصره ۲۰ قانون بودجه سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ حدود ۹ هزار نفر تبدیل وضعیت شده‌اند.

مشاور وزیر و هماهنگ کننده امور ایثارگران وزارت صنعت، معدن و تجارت از تداوم تبدیل وضعیت کارکنان این مجموعه خبر داد و بیان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، همه خانواده ایثارگران در دستگاه‌های اجرایی تبدیل وضعیت و تا آخرین فرد از مجموعه خانواده ایثارگران وضعیت استخدامی آنان ساماندهی می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر