شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۷۹۹۷
جمعه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۱

فکرشهر: فرمانده انتظامی استان بوشهر از کشف محموله مواد اولیه سیگار الکترونیک قاچاق به ارزش ۲۵ میلیارد ریال در عملیات مأموران انتظامی شهرستان دیلم خبر داد.

به گزارش فکرشهر از پلیس، سردار حیدر سوسنی در جمع خبرنگاران بیان داشت: مأموران انتظامی ایستگاه بازرسی شهید موسوی شهرستان دیلم در ادامه برنامه‌ها و طرح‌های مقابله با قاچاق کالا در اقدامی هوشمندانه حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه سواری خودروی زانتیا مشکوک و خودرو متوقف و در بازرسی از خودرو تعداد ۹ بشکه مواد اولیه سیگار الکترونیک (ویپ) به وزن ۳۳۰ کیلو گرم کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه ارزش کالای مکشوفه برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه ۲۵ میلیارد ریال برآورد شده است تصریح کرد: در این رابطه یک نفر متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

وی در پایان با اشاره به تداوم و استمرار طرح‌ها و اقدامات این فرماندهی در جهت مقابله با قاچاق کالا و ارز، از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه‌ای در این رابطه مراتب را در اسرع وقت از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر