جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۸۲۷۷
دوشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۲

فکرشهر: رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر از ساخته شدن پایگاه سلامت آبدان با مشارکت خیرین خبر داد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، عباس آدمیت نسب ظهر دوشنبه در نشست شورای سلامت بخش آبدان، اظهار داشت: با توجه به استقرار پایگاه سلامت آبدان در ساختمان مرکز خدمات جامع سلامت و کمبود فضای فیریکی جهت ارائه خدمات و مراقبت‌های بهداشتی، احداث ساختمان مجزا برای پایگاه سلامت در دستور کار قرار داشت.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر افزود: با مذاکرات انجام شده با حاج کامل مؤمنی یکی از خیرین نیک‌اندیش دیری ساکن کشور کویت و موافقت وی و همچنین معرفی حاج عباس میرزایی به عنوان نماینده خیر، به زودی ساخت پایگاه سلامت شهر آبدان آغاز می‌شود.

وی افزود: به منظور دسترسی به خدمات پزشکی این پایگاه در محوطه مرکز خدمات جامع سلامت آبدان ساخته و دفتر فنی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نیز بر عملیات اجرایی آن نظارت خواهد کرد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر با تاکید بر تسهیل فرایندهای اداری برای مشارکت گسترده خیرین در پروژه‌های سلامت، گفت: لازم است تمامی ادارات و نهادها ضمن همکاری با خیرین زمینه مشارکت و استمرار کمک‌های خیرین را فراهم آورند.

آدمیت نسب اضافه کرد: خوشبختانه دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و شکه بهداشت و درمان شهرستان دیر تعامل مطلوبی با خیرین بزرگوار حوزه سلامت دارند و چندین پروژه طی سال‌های اخیر با همکاری و مشارکت خیرین ساخته و به بهره‌برداری رسیده است.

وی از اصحاب رسانه و فعالین اجتماعی خواست تا با آگاهی بخشی و فرهنگ‌سازی برای جلب مشارکت خیرین در حوزه سلامت تلاش کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر