سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۸۴۰۷
چهارشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۳

فکرشهر: شهردار خورموج با اشاره به ترانزیتی بودن بلوار بسیج گفت: آسفالت بلوار بسیج با همکاری سازمان راهداری کل کشور روکش می‌شود.

به گزارش فکرشهر، محمد جواد کاشفی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به دیدار با معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور، اظهار داشت: خواسته مردم خورموج و شهرستان دشتی در خصوص انجام روکش آسفالت بلوار بسیج یکی از مطالبات چندین ساله مردم است.

وی با اشاره به استفاده خودروهای سنگین از این مسیر گفت: اصلاح این مسیر ۶ کیلومتری که به دلیل تردد خودروهای سنگین دچار استهلاک شده و موجب تخریب زیرساخت‌های شهری در این بلوار شده است که نیازمند همیاری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور است.

علی بحرانی فرماندار شهرستان دشتی با تاکید بر ترانزیتی بودن این مسیر گفت: از آنجا که بار ترانزیتی شمال به جنوب کشور بر این بلوار است، نیازمند بهسازی است و می‌طلبد که سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور بصورت ویژه به این بلوار توجه کند.

وی افزود: بنا بر گفته معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور، سازمان راهداری در راستای همکاری نسبت به مرمت این مسیر، روکش آسفالت ۵۰ درصد از بلوار بسیج شهر خورموج را به عهده می‌گیرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر