جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۸۴۷۷
پنجشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۷

فکرشهر: سرپرست فرمانداری دیلم گفت: ۷۳ درصد از اعتبارات مصوب شده شهرستان دیلم در سال گذشته تحقق یافت.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، محمد اسدی چهارشنبه شب در نشست کمیته برنامه ریزی شهرستان دیلم با دستور کار بررسی پیشرفت فیزیکی و ریالی پروژه‌های عمرانی تملک دارایی سرمایه‌ای سال ۱۴۰۱ اظهار داشت: بالغ بر ۱۹۰ میلیارد و۶۰۰ میلیون تومان اعتبارات از محل تملک دارایی در سال ۱۴۰۱ برای شهرستان دیلم مصوب شد که ۷۳ آن محقق و جذب شده است.

سرپرست فرمانداری دیلم گفت: با توجه به تاکید استاندار بوشهر بر تکمیل پروژه‌های نیمه تمام، ما نیز در این شهرستان بیشتر تمرکز خود را بر روی شاخص‌های اقتصادی، عمرانی، فرهنگی و ورزشی برنامه ریزی و فصل بندی خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه کمبودها نباید مانع پیشرفت پروژه‌ها شود افزود: همه مدیران باید تلاش خود در جذب اعتبارات را داشته باشند تا درصد تخصیص بالاتری نسبت به سنوات قبل داشته باشیم.

سرپرست فرمانداری دیلم با اشاره به برخی از پروژه‌های شاخص در حال اجرای این شهرستان بیان کرد: ایجاد زیرساخت منطقه ویژه اقتصادی، اجرای باند دوم ورودی از سمت گناوه، تکمیل استخر ورزشی و سالن کشتی، فاز پنجم ساحل سازی بندر دیلم و فاز چهارم ساحل سازی بندر امام حسن، احداث بند سنگی ملاتی دره امیری، احداث مخزن ۲ هزار متر مکعبی شهر امام حسن و مجتمع امدادی از عمده پروژه‌های شاخص این شهرستان است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر