جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۸۸۲۶
سه‌شنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۷

فکرشهر: یادواره سردار شهید یوسف بردستانی، شهدای بخش بردخون، شهید رستم علی بابایی و شهید گمنام خفته در خاک این دیار با حضور آیت الله حسینی بوشهری برگزار شد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، فرمانده سپاه سیدالشهدا شهرستان دیر دوشنبه شب در آئین یادواره سردار شهید یوسف بردستانی، شهدای بخش بردخون، شهید رستم علی بابایی و شهید گمنام خفته در این دیار، اظهار داشت: برگزاری یادواره شهیدان کلاس درسی برای همه مردم و مسئولین است.

سرهنگ پاسدار سیدعلی حسینی نیا افزود: امروز ما به عنوان دانش آموز و دانشجو در کلاس درس شهیدان هستیم و شهدا معلم ما هستند.

وی با بیان اینکه مردم شهرستان دیر به ویژه دیار بردخون همواره در طول انقلاب اسلامی حماسه آفرینی کرده‌اند، بیان داشت: مردم این خطه در سال ۱۳۹۴ در تشییع شهدای گمنام حماسه بزرگی خلق کردند و در سال ۱۴۰۰ در جریان شناسایی پیکر پاک و مطهر شهید رستم علی بابایی حماسه دیگری خلق کردند.

فرمانده سپاه شهرستان دیر یادآور شد: مردم ولایتمدار شهرستان دیر به ویژه بخش بردخون بارها ارادت خود را به شهدا اعلام کردند.

برادر شهید رستم علی بابایی نیز با تشکر از تک تک مردم ولایتمدار و خون گرم شهرستان دیر به ویژه بخش بردخون، گفت: برای ما خانواده شهید علی بابایی بسی افتخار است که برادرمان در بین شما خوبان است.

اردشیر علی بابایی افزود: مردم این دیار مردمانی هستند که با حداقل امکانات، دین باور، دین ورز، و خلوص نیت و خداجو هستند که غیر از مؤمنان از کس دیگری بروز نمی‌دهد.

وی عنوان کرد: برای ما خانواده شهید علی بابایی مایه افتخار است که مردم در این محل برای ابراز عشق خود را به ولایت، اسلام، شهدا و کسانی که برای دین تلاش می‌کنند، جمع شده‌اند.

برادر شهید علی بابایی افزود: شما مردم خونگرم شهرستان دیر به ویژه بخش بردخون از نمونه‌های کشور هستید.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر