جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فرمانده انتظامی استان بوشهر:
کد خبر: ۱۳۹۳۹۹
سه‌شنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۵:۳۹

فکرشهر: فرمانده انتظامی استان بوشهر از کشف ۱۰۰کیلوگرم مواد مخدر حشیش و دستگیری ۲ سوداگر مرگ در شهرستان کنگان خبر داد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، سردار حیدر سوسنی ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای طرح ارتقا امنیت اجتماعی محله محور و در پی کسب خبری مبنی بر قاچاق، توزیع و فروش مواد مخدر توسط ۲ عامل افیونی در شهرستان کنگان موضوع در دستور کار مأموران انتظامی آن شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان بوشهر افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان گنگان با هدایت اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، متهمان را که در یکی از محلات شهرستان سکونت داشتند شناسایی و پس از اخذ مجوز قضائی در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند.

سردار سوسنی از کشف ۱۰۰ کیلوگرم حشیش در بازرسی از مخفیگاه این سوداگران مرگ خبر داد و اظهار داشت: هر ۲ نفر قاچاقچی حرفه‌ای مواد مخدر پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به تشدید اقدامات اطلاعاتی برای شناسایی و دستگیری عاملان تهیه و توزیع مواد مخدر در شهرستان‌ها، تصریح کرد: هرچند مأموریت پلیس در بحث مواد مخدر اقدامات مقابله‌ای است ولی توجه به بحث پیشگیری از مصرف و ابتلاء به مواد مخدر از جمله برنامه‌هایی است که همواره در دستور اقدامات فرهنگی و اجتماعی پلیس قرار دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر