جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۹۶۳۰
جمعه ۰۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۱:۵۱

فکرشهر: رئیس اورژانس پیش بیمارستانی استان بوشهر گفت: حادثه رانندگی در محور خوزستان - دیلم ۱۲ مصدوم در پی داشت.

به گزارش فکرشهر، دکتر سید حسین موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در پی بروز یک حادثه رانندگی در محور خوزستان - دیلم، صبح امروز ۲ تیم اورژانسی عملیات دیلم و گچساران به سرعت به محل حادثه اعزام شدند و با عملیات نجات و ارائه خدمات پزشکی به مصدومان، زندگی آن‌ها را نجات دادند.

وی اضافه کرد: با اینکه تیم اورژانس با کدهای هشداردهی هیچ ارتباطی نداشت، اما با تلاش بی‌وقفه و همکاری با عاملین در حوزه، به محل حادثه رسیده و به صورت فوری نسبت به ارائه خدمات پزشکی به مصدومین پرداختند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی استان بوشهر گفت: در این حادثه ١٢ نفر مصدوم شدند که تیم‌های عملیاتی اورژانس پیش بیمارستانی دیلم ۶ نفر از آن‌ها را به بیمارستان دیلم منتقل کرد و تیم گچساران نیز ۶ نفر دیگر را به بیمارستان گناوه منتقل کرد.

وی اضافه کرد: باید به تلاش‌های هماهنگ و تیمی کادر اورژانس، پلیس راهور و ستاد بحران اورژانس پیش بیمارستانی استان نیز تبریک گفت که با همت و تلاش خود موفق به مدیریت و کنترل حادثه شده‌اند.

موسوی افزود: در این حادثه که با چالش‌های فراوانی همراه بود، تیم اورژانس علاوه بر مواجهه با کمبود آنتن گوشی، با محدودیت‌های کوهستانی نیز مواجه شد اما با تلاش بی‌وقفه و همکاری با عاملین در حوزه، تیم اورژانس به محل حادثه دسترسی پیدا کردند و به عملیات نجات و ارائه خدمات پزشکی به مصدومین پرداختند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی استان بوشهر اظهار داشت: به طور کلی، این حادثه یک بار دیگر نشان داد که تیم اورژانس با تلاش و هماهنگی خود در شرایط سخت و چالش‌برانگیز، قادر به شفا بخشیدن به مصدومین و نجات آن‌ها هستند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر