چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار اقتصاد
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۹۹۶۹
سه‌شنبه ۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۴:۴۸

فکرشهر: فرمانده مرزبانی استان بوشهر از توقیف یک شناور باری و کشف ۱۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در بندر نخل‌تقی خبر داد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، سرهنگ یدالله شرفی ظهر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا، حمایت از رونق تولید داخلی و تشدید برخورد با قاچاقچیان کالا، مأموران دریابانی با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی یک فروند شناور تجاری به ظن داشتن کالای قاچاق در بندر نخل‌تقی شناسایی و توقیف کردند.

وی افزود: مأموران در بررسی شناور توقیفی، ۲۰ دستگاه تلویزیون ال‌ای‌دی، ۱۰ دستگاه ماکروفر، هزار و ۳۳۰ ثوب انواع پوشاک، سه هزار و ۸۰۰ عدد لوازم جانبی موبایل، ۲ هزار و ۶۰۰ عدد لوازم آرایشی و بهداشتی، ۱۹۰ جفت انواع کفش خارجی، بیش از ۲ هزار عدد فندک و صدها قلم کالای قاچاق خارج از مانیفست و مازاد بر سهمیه ملوانی کشف شد.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر ضمن توقیف شناور تجاری و دستگیری ۲ نفر متهم، ارزش ریالی کالای کشف شده را ۱۰۰ میلیارد ریال عنوان کرد که بهمراه پرونده متشکله تحویل مقامات قضایی شدند.

وی با اشاره به اینکه مرزهای این شهرستان توسط مرزبانان نگهداری و نگهبانی می‌شود، افزود: مرزبانان استان بوشهر شبانه روز با دقت و هوشیاری کامل تمام نوار مرزی را زیر نظر دارند و نسبت به هرگونه ورود و خروج کالای قاچاق حساس بوده و با افراد خاطی به طور جد برخورد می‌کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر