شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۰۰۱۹
چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۸

فکرشهر: مدیر آموزش و پرورش شهرستان دیلم گفت: با هدف توانمندسازی و دانش‌افزایی دبیران و آموزگاران شهرستان دیلم، کارگاه‌هایی با حضور اساتید برجسته کشوری برگزار می‌شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، حسین رمضانی سه شنبه شب در نشست مدیران مدارس متوسطه اول و دوم شهرستان دیلم با حضور مدیر و معاونین آموزشی و پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش این شهرستان، با بیان اینکه توانمندسازی دبیران و آموزگاران موجب رشد و توسعه آموزش می‌شود گفت: با هدف توانمندسازی و دانش‌افزایی دبیران و آموزگاران شهرستان، شهریورماه کارگاه‌هایی با حضور اساتید برجسته کشوری برگزار می‌کنیم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دیلم افزود: در برخی دروس عمومی و همچنین به‌دلیل بازنشستگی تعدادی از همکاران کمبودهایی داریم که با مدیریت بیشتر، هیچ کلاسی در آغاز سال تحصیلی آینده بدون معلم نخواهد بود.

وی ادامه داد: در دروس هنر، کار و فن‌آوری، علوم و ریاضی که از دروس پر اهمیت دوره‌های ابتدایی و متوسطه اول هستند، در سال تحصیلی آینده به صورت ویژه‌تر دیده خواهند شد.

معاون آموزشی آموزش و پرورش دیلم در این نشست گفت: امسال سازماندهی نیروها با دقت بیشتری انجام خواهد شد و اولویت سازماندهی استفاده بهینه از تخصص نیروها در کلاس‌های درس است.

عبدالله مرادی افزود: در سازماندهی نیروها علاوه بر تخصص هر دبیر، فعالیت دبیر در کارگاه‌های توانمندسازی و دانش‌افزایی، فعالیت و همکاری با آموزش و رضایت‌مندی سرگروه‌های آموزشی و معاونت آموزشی نیز مدنظر است.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش شهرستان دیلم اظهار داشت: معاونین و مربیان پرورشی بیشترین ارتباط را با دانش‌آموزان دارند و در سال تحصیلی آینده باید از ظرفیت واحد پرورشی بیشتر استفاده کنیم.

عقیل شیخی افزود: طرح دانش‌آموز تراز اسلامی، طرحی خاص و ابتکاری استان بوشهر است که در آینده نزدیک می‌تواند آینده این استان را از نظر داشتن نیروهای متعهد تضمین کند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر