جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
همزمان با سالروز میلاد امام رضا(ع)؛
کد خبر: ۱۴۰۰۵۶
چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۵:۵۳

فکرشهر: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه گناوه گفت: همزمان با سالروز میلاد امام رضا (ع)، یک باب ساختمان به ارزش بیش از ۲۰ میلیارد ریال توسط یکی از خیرین در روستای فخرآوری شهرستان گناوه وقف شد.

به گزارش فکرشهر، حسین غلامی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در سالروز میلاد باسعادت امام رئوف، حضرت رضا علیه السلام یک باب ساختمان توسط واقف خیر اندیش «محمدرضا غلامی» با نیت انجام امور خیر وقف شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گناوه افزود: این ساختمان به مساحت ۲ هزار و ۵۰۰ متر عرصه به ارزش بیش از ۲۰ میلیارد ریال واقع در روستای فخرآوری شهرستان گناوه قرار دارد.

وی گفت: وقف سنت اسلامی و حسنه جاریه و یکی از ارزشمندترین اعمال خیر و ماندگار برای انسان‌های واقف است که باهدف رفع مشکلات روز جامعه، املاک و اموال خود را در این راه وقف می‌کنند.

وی یادآور شد: ترویج و نهادینه کردن فرهنگ وقف مشارکتی و گروهی یکی از برنامه‌های اولویت دار سازمان اوقاف و امور خیریه است که با نهادینه کردن این فرهنگ بسیاری از مشکلات موجود در جامعه با توجه به نیازهای امروزی برطرف خواهد شد و در این راه نیازمند همکاری و تعامل هر چه بیشتر دستگاه‌های مختلف و مشارکت اقشار مردم هستیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر