پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۰۲۲۴
جمعه ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۳

فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: براساس پیش بینی نقشه‌های هواشناسی وزش بادهای شمالی در بوشهر تا فردا شنبه تداوم دارد.

به گزارش فکرشهر، پیام مساعدی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: در این مدت در برخی از ساعت‌ها سواحل استان مواج و متلاطم و همچنین در مناطق وقوع گرد و خاک محلی و احتمال نفوذ گرد و غبار فرامنطقه‌ای در مناطق شمالی دور از انتظار نخواهد بود.

وی افزود: همچنین پیش بینی می‌شود از روز یکشنبه تا پایان هفته وضعیت جوی و دریایی استان در اغلب ساعات آرام باشد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی، طی ساعت‌هایی وزش باد و در برخی نقاط همراه با گرد و خاک پیش بینی شده است.

مساعدی ادامه داد: در این مدت جهت وزش باد به طور غالب شمال غربی با سرعت ۱۶ تا ۴۴ کیلومتر در ساعت و در برخی ساعت‌ها بیش از ۵۰ کیلومتر در ساعت پیش بینی می‌شود.

وی گفت: در این مدت ارتفاع موج دریا ۹۰ تا ۱۵۰ گاهی ۱۸۰ سانتیمتر و در فراساحل در برخی ساعات ۱۲۰ تا ۲۱۰ سانتیمتر پیش بینی شده است.

مساعدی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۰:۱۵ دقیقه بامداد، مد اول ساعت ۰۷:۲۰، جزر دوم ساعت ۱۵:۰۰ و مد دوم ساعت ۲۰:۴۰ خواهد بود.

وی یادآور شد: در ۲۴ ساعت گذشته خورموج با ۴۶ و اهرم، برازجان و جم با ۲۶ درجه به ترتیب بیشترین و کمترین میزان دما را در استان بوشهر داشتند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر