شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۰۳۲۲
شنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۵

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: بر اساس برنامه زمان‌بندی در قالب نهضت ملی مسکن، نیاز است که انتظار مردم برای خانه‌دار شدن با سرعت‌بخشی در روند اجرای این نهضت محقق شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، احمد محمدی‌زاده روز شنبه در نشست شورای تأمین مسکن استان بوشهر با بیان اینکه طرح‌های نهضت ملی مسکن در قالب برنامه‌های مختلف در حال اجرا است، اظهار کرد: در همین ارتباط مشارکت بانک‌های استان بوشهر در سرعت بخشی اجرای طرح‌های ساخت مسکن به‌صورت خودمالکی ضروری است.

وی افزود: سرعت‌بخشی در واگذاری زمین در قالب برنامه‌های مختلف از جمله اجاره ۹۹ ساله در شهرستان‌های ۱۰ گانه با همکاری و مشارکت فرمانداران مورد توجه ویژه قرار گرفته شود.

استاندار بوشهر تصریح کرد: نیاز است متولیان این بخش، ساخت مسکن در بافت‌های فرسوده با اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن را با سرعت بیشتری انجام دهند.

وی واگذاری زمین به خانواده‌ها در قالب قانون جوانی جمعیت را مورد تأکید قرار داد و افزود: ساخت مسکن در بافت‌های فرسوده، به‌صورت خودمالکی و واگذاری زمین به متقاضیان در قالب قانون جوانی جمعیت در اولویت برنامه‌های اداره کل راه و شهرسازی قرار گرفته شود.

استاندار بوشهر سرعت بخشی در ساخت مسکن روستایی را یکی از مأموریت‌های مهم بنیاد مسکن استان بوشهر عنوان کرد و گفت: واگذاری زمین در طرح جوانی جمعیت در استان بوشهر با سرعت انجام شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر