شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۰۶۶۰
پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۸

فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر با بیان اینکه افزایش رطوبت و شرجی از پدیده‌های مورد انتظار در پنج روز آینده در استان بوشهر است، گفت: دمای هوا افزایش نسبی خواهد داشت.

به گزارش فکرشهر، طلیعه محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به نقشه‌های پیش‌بینی هواشناسی، وزش باد در بعد از ظهرها، گاهی خیزش گرد و خاک و در برخی ساعات افزایش رطوبت و شرجی از پدیده‌های مورد انتظار در پنج روز آینده در استان بوشهر است.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر افزود: سواحل استان نیز در برخی ساعات متلاطم پیش‌بینی می‌شود و دمای هوا افزایش نسبی خواهد داشت.

وی گفت: طی ساعات آینده آسمان استان غالباً صاف همراه با غبار محلی، در ساعاتی از ظهر تا اوایل شب افزایش سرعت وزش باد و فردا در برخی مناطق غبار صبحگاهی پیش بینی می‌شود.

محمدی تصریح کرد: جهت وزش باد متغیر، غالباً شمال غربی تا جنوب غربی با سرعت هشت تا ۲۸ گاهی تا ۳۴ کیلومتر در ساعت، در ساعاتی از ظهر تا اوایل شب تا ۴۴ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ سانتی‌متر، در ساعاتی از ظهر ۶۰ تا ۱۲۰ سانتی‌متر و در مناطق جنوبی گاهی ۱۵۰ سانتیمتر پیش بینی می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر