شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۰۷۶۵
شنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۷

فکرشهر: رئیس مرکز پژوهش‌های شورای شهر بوشهر خواستار ساماندهی وضعیت ترافیک در خیابان‌های اصلی شهر بوشهر شد و گفت: تدبیری برای مشکلات شهرک نیایش اندیشیده شود.

به گزارش فکرشهر ازمهر، شهناز پولادی جمعه‌شب در نشست اعضای شورای شهر بوشهر اظهار داشت: شهرک نیایش دارای مشکلات فراوانی در حوزه‌های مختلف است و شهروندان این شهرک مکرراً به ما مراجعه می‌کنند و خواستار حل مشکلات خود هستند.

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای شهر بوشهر افزود: بخشی از مشکلات این شهرک رفاهی و خدماتی است و مشکل دیگر ساکنین سند ساختمان‌ها و پایان کار است.

وی خاطر نشان کرد: برخی مشکلات این شهرک که در حوزه خدمات رسانی شهرداری اقداماتی صورت گرفته هر چند هنوز کامل نیست اما این شهرک دچار مشکلات اساسی است که نیاز به دخالت مدیران ارشد استان است.

پولادی تاکید کرد: از استاندار و فرماندار بوشهر درخواست داریم با همکاری دستگاه قضائی و سایر دستگاه‌های متولی تدبیری برای حل مشکلات این شهرک اندیشیده شود.

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای شهر بوشهر با اشاره به وضعیت ترافیک در خیابان‌های اصلی شهر بوشهر گفت: در بودجه سال جاری شهرداری اعتبار احداث پارکینگ دیده شده است.

وی افزود: درخواست دارم هم از اعتبارات شهرداری و هم از ظرفیت بخش خصوصی اقدام عملیاتی برای ایجاد پارکینگ و اتخاذ تدابیری برای حل مشکل ترافیک خیابان‌های امام خمینی، مطهری، عاشوری و مرکز شهر در حوزه عمرانی و ترافیک شهرداری دیده شود تا شاهد بهبود عبور و مرور شهروندان باشیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر