سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۰۸۰۲
شنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۱

فکرشهر: سرپرست اداره کل بازرسی و رسیدگی به شکایات استانداری بوشهر گفت: ارتباط مستقیم و چهره به چهره مسئولان با مردم استان بوشهر افزایش می‌یابد.

به گزارش فکرشهر از مهر، سید حسن موسوی ظهر شنبه در نشست با مسئولان اجرایی استان بوشهر اظهار داشت: مردم ولی‌نعمت ما هستند و همه مدیران و مسئولان موظف هستند، بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات را به جامعه ارائه کنند و هیچ گونه اهمال و کم‌کاری پذیرفتنی نیست.

وی اضافه کرد: پاسخگویی و دیدار چهره به چهره و بدون واسطه مسئولان با مردم، مورد تأکید استاندار قرار دارد و در ۱۸ ماه اخیر بیش از ۸۵ دوره ملاقات عمومی استاندار بوشهر با حضور بیش از هزار و ۲۰۰ نفر از شهروندان برقرار شده است.

موسوی از برپایی منظم ملاقات‌های عمومی خبر داد و تصریح کرد: از این هفته تمام سه‌شنبه‌های کاری، استاندار بوشهر پاسخگوی مطالبات مردمی به صورت مستقیم و چهره به چهره و بدون واسطه است.

سرپرست اداره کل بازرسی و رسیدگی به شکایات استانداری بوشهر خاطرنشان کرد: استاندار هر ماه یک بار نیز با حضور در محل سامانه سامد، به طور مستقیم، پاسخگوی تلفنی مردم است.

موسوی اضافه کرد: همچنین فرمانداران ۱۰ شهرستان استان و مدیران کل اجرایی نیز روزهای سه‌شنبه هر هفته، ارتباط مستقیم و چهره به چهره با مردم دارند و استاندار نیز تأکید زیادی بر اجرای دقیق و منظم و کاربردی این ملاقات‌ها و دیدارهای مردمی دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر