سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
جستجو
آخرین اخبار حوادث
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۰۸۰۷
شنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۷

فکرشهر: رئیس پلیس آگاهی استان گیلان از دستگیری یک قاتل و اعتراف وی به قتل ۲ خانم در شهرستان رشت خبر داد و گفت: اجساد مقتولان و خودرو یکی از آن‌ها به همراه مقادیری سلاح و مهمات در یک ویلا در شهرستان رشت کشف شد.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، سرهنگ علیرضا حدادی از دستگیری یک قاتل و اعتراف وی به قتل 2 زن در شهرستان رشت خبر داد و اظهار داشت: در پی ارجاع پرونده فقدانی خانم جوان به پلیس آگاهی استان، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار قرار گرفت و سرانجام با انجام تحقیقات شبانه‌روزی، رد یک مرد سابقه‌دار و یک خانم را در این پرونده پیدا کردند.

وی با بیان اینکه با هماهنگی قضائی، این 2 نفر دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی با بررسی بانک اطلاعات مجرمین و مطابقت نقاط مشترک پرونده‌های سابق با این قتل، متهم را با ادله و مستندات مواجه کردند و قاتل پس از مواجه با مستندات غیرقابل انکار پلیس سرانجام به قتل فقدانی زن 32 ساله و یک خانم 41 ساله در سال 1399 به انگیزه سرقت طلاجات اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان افزود: پس از بررسی‌های فنی، سرانجام اجساد مقتولان و خودرو یکی از آن‌ها به همراه مقادیری سلاح و مهمات در ویلای متهم در یکی از محلات شهرستان رشت کشف شد.

وی از همدستی متهم خانم با قاتل در استفاده از کارت‌های بانکی یکی از مقتولان خبر داد و بیان داشت: متهمان 39 و 40 ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر