جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر از اعتبار ابلاغی 670 میلیارد تومانی برای 57 دستگاه اجرایی استان بوشهر خبر داد.\n\nبه گزارش فکرشهر، رضا عوض پور در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان بوشهر اظهار داشت: حدود 670 میلیارد تومان اعتبار ابلاغی مربوط به 57 دستگاه اجرایی استانی داریم و ادارات استانی نیز 452 میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات متمرکز و متفرقه جذب کردند که روند رضایت‌بخشی را نشان می‌دهد.
کد خبر: ۱۷۸۵۰
يکشنبه ۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۸

فکرشهر: رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر از اعتبار ابلاغی 670 میلیارد تومانی برای 57 دستگاه اجرایی استان بوشهر خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، رضا عوض پور در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان بوشهر اظهار داشت: حدود 670 میلیارد تومان اعتبار ابلاغی مربوط به 57 دستگاه اجرایی استانی داریم و ادارات استانی نیز 452 میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات متمرکز و متفرقه جذب کردند که روند رضایت‌بخشی را نشان می‌دهد.

\n\n

وی بیان کرد: همچنین 250 میلیارد تومان نقدینگی از ردیف‌های ملی به استان آمده اما انتظار ما بیشتر از این رقم است، بیشتر اعتبارات ملی و متمرکز که به استان ابلاغ‌شده مربوط به اداره کل راه و شهرسازی با 119 میلیارد تومان اعتبار است ضمن اینکه 61 میلیارد تومان نیز تخصیص گرفته است و استاندار نیز 45 میلیارد تومان به این اداره کل ابلاغ کرد.

\n\n

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر گفت: شرکت گاز با 80 میلیارد تومان، برق 51 میلیارد تومان، جهاد کشاورزی با 26 میلیارد تومان، آب و فاضلاب شهری با 13 میلیارد تومان، دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با 15 میلیارد تومان، نوسازی مدارس با 18.6 میلیارد تومان از جمله اداراتی بودند که اعتبار از ردیف متمرکز ملی برای آنان ابلاغ‌ شده است.

\n\n

به نوشته ی فارس، عوض‌پور گفت: دانشگاه خلیج‌فارس، شیلات، بنیاد مسکن، ورزش و جوانان، منابع طبیعی، آب و فاضلاب روستایی، اداره کل فرودگاه‌ها، بسیج و ... از دیگر ادارات و نهادهایی هستند که اعتبار از ردیف متمرکز ملی برای آنان ابلاغ‌ شده است.

\n\n

وی تصریح کرد: از مدیران اجرایی استان انتظار داریم با پیگیری بیشتر، زمینه جذب اعتبارات ملی به استان را فراهم کنند تا زمینه برای تسریع در اجرای طرح‌های عمرانی فراهم شود.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر