جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی «فکرشهر»
فکرشهر ـ لیلا بحرینی: دومین نمایشگاه نقاشی و خط «فروغ» در برازجان افتتاح شد...
کد خبر: ۹۲۲۵۹
جمعه ۱۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۹

فکرشهر ـ لیلا بحرینی: دومین نمایشگاه نقاشی و خط «فروغ» در برازجان افتتاح شد. 

به گزارش «فکرشهر»، فروغ و زهره زمانی، خواهران هنرمند ۲۵ و ۳۲ ساله برازجانی، آثار خود را در دومین نمایشگاه با عنوان «فروغ» به نمایش گذاشتند. 

«فروغ زمانی» درباره این نمایشگاه به «فکرشهر» گفت: در این نمایشگاه، ۶۴ اثر از ۹ هنرمند وجود دارد؛ ۱۷ اثر این نمایشگاه متعلق به خواهرم «زهره زمانی» است؛ ۱۵ اثر متعلق به من و ۳۲ اثر دیگر از هفت هنرمند برازجانی ـ  علیرضا اسدی، بهار ثنایی برازجانی، حمید پارسا مهر، سعید جوانمرد، حمیرا حیدری، فاطمه شجاعی اصل و میعاد عباسی ـ است.

وی ادامه داد: آثار موجود در نمایشگاه، در سبک های کوبیسم، نقاشی با مداد رنگ، سیاه قلم، تصویرسازی، نقاشی خط، آبرنگ، ویترای و رزین است. 

زمانی در پایان اضافه کرد: تشکر می کنم از بچه های گروه به خصوص از میعاد عباسی، آقایان جوانمرد و اسدی که برای نمایشگاه بسیار زحمت کشیدند و همچنین آقای طحانیان که در کنارمان بودند. 

به گزارش «فکرشهر»، این نمایشگاه از تاریخ ۱۶ تا ۱۹ تیرماه از ساعت ۱۸ الی ۲۱ در سازمان تبلیغات شهر برازجان واقع در خیابان چمران، برای بازدید عموم دایر است.

نظرات بینندگان
داود دهداری
|
-
|
جمعه ۱۸ تير ۱۴۰۰ - ۰۱:۳۰
باسلام,هربار که به آثار هنری بچه های استان بوشهر وبخصوص بچه های برازجان که حدود ۳۰ سال قبل در خدمتشان بودم وبا همان بچه ها کارهای فرهنگی وبا بضاعت

محدود اجراهای فراوان وبیاد ماندنی در تمام رشته های هنری داشتیم,میافتم,زبان به حیرت وتحسین میگزارم.

واقعا چه اساتید بزرگ وباحداقل امکانات ودریای بیکران عشق در توسعه وترویج هنر پاک وسالم وصداقت را در درون جوانان آنروز تا بحال نشاندند.

استاد بحرینی  ودیگرانی که متاسفانه نام زیبایشان فراموشم شده در اوج  وبا دست خالی این نهال راآنچنان غرس کردند که رفته رفته 

درختی تنومند از ان شاگران در گذر زمان بما مینمایاند.

هزاران درود به جوانان برازجانی وتلاشهای زیبای فرهنگیشان....وهمچنین مسوولین فرهنگی که مسیر را برایشان مهیا نمودند.

زنده باد گرما ی دشتستان,زنده باد شیرینی خرما و زنده باد جوانان دشتستان در تمام عرصه هایی که بشر امروز آنرا ارزش تلقی مینماید.

دوستدارتان داود دهداری عکاس سالهای مهربانی......
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر