جمعه ۱۱ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر:
کد خبر: ۱۰۰۷۴۶
يکشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۴

فکرشهر: مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر گفت: ۲۲پروژه عمران روستایی با ۱۰میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار از محل اعتبارات ملی و شرکت ملی نفت ایران در دست اجرا است.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، علیرضا مقدم روز یکشنبه در نشست با فرماندار دشتی افزود: همچنین از محل اعتبارات طرح ویژه نوسازی و مقاوم سازی مسکن روستایی سهم این شهرستان ۱۶۵ واحد تعیین شده که تاکنون ۱۲۴ واحد برای دریافت تسهیلات به بانک‌ها معرفی و از این تعداد ۶۹ درصد انعقاد قرار داد انجام شده است.

وی بیان کرد: در زمان حاضر ۶۰ درصد واحدهای مسکونی روستایی شهرستان دشتی در استان بوشهر مقاوم سازی شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر اضافه کرد: همچنین از محل تفاهم نامه این بنیاد با سازمان برنامه و بودجه در زمینه تامین مسکن اقشار محروم روستایی نیز امسال ۱۸۲ واحد به شهرستان دشتی اختصاص یافته که تاکنون ۱۲۶ نفر به بانک معرفی و از این تعداد ۱۱۳ نفر انعقاد قرارداد انجام داده اند.

مقدم اظهار کرد: ۷۱۵ میلیون تومان نیز از محل این تفاهم نامه تاکنون به صورت بلاعوض پرداخت شده است.

وی تاکید کرد: به هر میزان اعتبار تخصیص یافته از سوی شهرستان برای اجرای پروژه‌های روستایی بنیاد مسکن استان تعهد می‌کند ۲.۵ برابر این اعتبار از محل اعتبارات عمرانی برای عمران روستایی تخصیص دهد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: همچنین تلاش می‌شود دفتری در مناطق دور از دسترس شهرستان دشتی برای روان سازی در کارتشکیل پرونده برای صدور سند روستایی راه اندازی شود.

وی اضافه کرد: تلاش می‌شود با برنامه ریزی، همبستگی و هم افزایی برای آبادانی و خدمت رسانی بیشتر به مردم بیش از گذشته در زمینه عمران و آبادانی روستاها تلاش شود.

فرماندار دشتی با تقدیر از خدمات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در این شهرستان گفت: این نهاد انقلابی تاکنون خدمات ماندگاری از خود در این شهرستان برجای گذاشته است.

عبدالله نادری اضافه کرد: شهرستان دشتی روی کمربند زلزله قرار دارد و با وجود تلاش انجام شده برای مقاوم سازی اما نیاز است که در این بخش کاری بیشتری انجام شود.

وی تاکید کرد: از برنامه بنیاد مسکن در خصوص تزریق ۲.۵ برابری اعتبارات ملی در مقابل حمایت شهرستان از طرح‌های عمران روستایی حمایت می‌شود.

فرماندار دشتی اظهار کرد: کیفیت ساخت و ساز بنیاد مسکن خوب است و انتظار می‌رود در نهضت ملی مسکن نیز شاهد اجرای پروژه‌های متعددی در این بخش باشیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر