يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۶۵۹۸
جمعه ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۳:۲۷

فکرشهر ـ مصطفی منفرد: مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر در سخنرانی مراسم پایانی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در خورموج گفت: سالگردپیروزی انقلاب اسلامی زمان یادآوری غدیراست که خداوند وعده عیدالله الاکبر داد، این وعده برای ملت ایران ملموس شد و وجود خارجی پیداکرد.

به گزارش فکرشهر، موحدی افزود: اتمام نعمت الهی یعنی نعمت انقلاب اسلامی و حکومت علوی و فاطمی که در جمهوری اسلامی محقق شد.


وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خویش با بیان اینکه ملت ایران عزیز مرهون امام هستند تاکید نمود: هر نامی غیر از "امام امت" جفا به شهیدانی است که برای بلند کردن این نام خون دادند.

موحدی در مصلای امام خامنه ای خورموج در جمع نمازگزاران و شرکت کنندگان در آیین پایانی مراسم رژه موتوری روز ۲۲ بهمن اظهار داشت: مردم ایران درپاسداشت انقلاب اسلامی نقش اساسی دارند و همین امر باعث شده انقلاب اسلامی در جهان منحصر به فرد باشد.

وی گفت: این جوانان که امروز در مراسم۲۲ بهمن حضور دارند نسلی هستند که در سال های پیروزی انقلاب متولد نشده بودند ولی با شور وحماسه نشان میدهند که بعد از ۴۰ سال هنوز هم انقلاب اسلامی را دوست دارند.

وی اضافه کرد: با دلایل متقن اعلام می کنیم که نه تنها سرمایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی کاهش نیافته است بلکه افزایش هم پیدا کرده است.

مدیرکل آموزش وپرورش افزود: سرمایه نظام ما شهیدانی همچون حاج قاسم سلیمانی است، حضور مردم سرمایه اجتماعی نظام است.

او درپایان با اشاره به تعبیر رهبر معظم انقلاب که دشمنان به زباله دان تاریخ سپرده شده اند گفت: با این وجود جوانان در گام دوم انقلاب اسلامی با شکوه و عزت همچنان به آرمانهای انقلاب اسلامی وفادارند و به نظام جمهوری اسلامی اعتماد داریم و ما به دولت مردمی حضرت آیت الله رئیسی اعتماد داریم که به فضل الهی میتوانیم بر مشکلات موجود فائق آییم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت : رشد ۵۸ در صد باسوادی در استان بوشهر از افتخارات نظام تعلیم وتربیت در جمهوری اسلامی است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر